Ik ben 17 en heb zelf hele kleine borsten. Maar mijn moeder en tantes hebben juist hele grote borsten. Zullen mijn borsten nog veel groeien?

Mijn borsten zijn al vanaf mijn 13e of 14e ongeveer even groot gebleven. Ook ben ik niet te dun of te dik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9K

Antwoorden (8)

Het lichaam ontwikkelt zich tot ongeveer het 21e levensjaar. Er is dus nog genoeg kans dat je borsten zullen groeien, zeker wanneer je nog geen groeispurt hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De grootte van de borsten isdeels genetisch bepaald, dus er is een kans dat jij ook grote krijgt, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. Er kunnen mutaties optreden (weet ik, klinkt eng maar dat is het niet) en andere factoren spelen ook een rol. Ik zou me er niet te veel druk over maken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je lichaam groeit in principe door tot je 21ste, dus geef de hoop niet op ;) Maar sowieso, niks ergs met wat kleinere borsten. Je bent mooi zoals je bent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 17 bent en ze sinds je 14e niet meer verandert zijn dan zullen ze waarschijnlijk niet heel veel meer groeien.

Wel kunnen ze groter worden tgv pilgebruik of na zwangerschappen.

Daarnaast heb je ook een beetje genen van je vader, ik weet niet hoe zijn moeder en zussen eruit zien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Accentueer je andere mpooie lichaamsdelen, zoals je ogen of je leuke kleur haar in een tof kapsel, trek je jeans aan waarin je billen en je benen mooi tot hun recht komen en geef je borstjes nog wat tijd, jaag ze niet op:-)
Ikzelf ben ook een laatbloeier op dat vlak, nog nà mijn 24ste ging ik van cupje A75 nog spontaan naar cupje B75, geen borstvergroting laten doen, ik droeg ook nooit van die speciale bh's die je borsjes groter doen lijken.
Ik voel mezelf aantrekkelijk in triangelbh's vervaardigd uit kant. Die vind je af toe eens bij H&M, nu vind je ze bij Miss Etam en ook het duurdere merk Princesse Tamtam heeft ze.
Weet je dat de meeste mannequins een kleine cup hebben?
Er zijn evenveel mannen en vrouwen die een kleine cup mooi vinden dan een grote cup. Gezien je famillieleden een behoorlijke boezem hebben kan het zijn dat jij later ook nog grotere borsten gaat ontwikkelen.
Laat zéker géén borstvergroting doen, daar gruweld iedere beschaafde kerel van...jij vraagt toch ook niet dat een jonge iets zou laten opereren aan zijn edele delen, hé.
Een tijd je aandacht vestigen op andere mooie, leuke lichaamsdelen van je, ok? Succes:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter kleine borsten dan hangtieten. De kans dat je hangtieten krijgt, is groter als je grote borsten hebt.
Je borsten groeien nog een lange tijd, je zal het zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je borsten een paar jaar stabiel zijn gebleven denk ik niet dat ze nog groter zullen worden. De grootte van de borst is niet zo belangrijk, wel de vorm, die bepaald of ze erotisch zijn of niet. Maak je niet druk en laat je niets wijsmaken door je vriendinnen. Kleine borsten kunnen aantrekkelijker zijn dan grote.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals iedereen zegt. Maak je er niet al te druk om. Kan soms moeilijk zijn vooral als jij er heel erg op gefixeerd blijft. Weet je dat heel veel mannen kleine borsten mooier vinden dan grote borsten? Ze willen vaak stoer doen naar andere mannen maar als ze moeten kiezen gaan ze voor de kleinere. En de vrouwen die willen pronken met grote borsten in bladen en tv zijn vaak de type vrouw waar de meeste fatsoenlijke vrouw niet eens op willen lijken qua karakter. En karakter daar gaat het om! Wees blij zoals je er zelf uitziet en koop leuk sexy lingerie voor jezelf zodat ook jij je heel vrouwelijk voelt. ( Ook hierin zien kleinere borsten er veel aantrekkelijker uit)