Van licht rossig haar naar blond, hoe doe je dat?

Ik had voorheen de onderkant van mijn haar rood, maar op een gegeven moment vervaagde dat en werd het oranje. Ik wilde mijn haar ombre blond aan de onderkant en bruin aan de bovenkant hebben (dat was al bruin) dus heb ik de onderkant gebleekt alleen is het nu heel licht rossig (bijna blond) geworden (had ik al verwacht) Kan ik gewoon een pakje lichtblond kopen, of wordt het daar alleen maar rossiger van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (3)

het beste is eerst ontkleuren en dan pas blonderen..
het is wel een aanval op je haar..
maar dat is de beste oplossing..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had het al gebleekt en toen is het van oranje naar rossig (bijna blond) gegaan. Weet jij of ik het daarover dan alsnog blond kan verven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen mijn haar rossig uitsloeg, is mijn kapster nog 2 keer met pure blondering (uitkleuring dus) eroverheen gegaan. Het kán wel, maar ik zou toch adviseren om naar een kapper te gaan.
Door je haar asblond te verven. Als er dan nog een goudblonde of gele tint in zit, was het dan enkele keren met zilvershampoo. (bvb Guhl)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf heb ik ook rossig haar en ik kleur het ook altijd blond.
Ik doe dit met 'ochtendglorenblond' van Naturtint.
Hier zit erg weinig waterstofperoxide in en helemaal geen ammonia.
Met dit merk heb ik al vele jaren goede ervaringen.
Wel heb ik regelmatig dat het aan mijn zijkanten weer rossig kan worden.
Dan gebruik ik nog een 'bijwerkset' van Kruidvat oid.
Voor jou zou Naturtint wellicht een goede optie zijn.