Hoe laat je iemand langer in bed liggen?

Naar aanleiding van de top 2 vragen: Hoe krijg je iemand er makkelijk in, en in de ochtend weer uit?

Toegevoegd na 8 minuten:
Leeftijd: 18-55

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien makkelijker als je een leeftijds groep aangeeft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
topper of niet die 2 vragen, komt denk ik omdat ze eigenlijk bij elkaar staan, en is in pure onschuld als 2e vraag van mij boven de vraag gekomen hoe krijg je iemand in bed. +

Het beste antwoord

Als de persoon ligt te slapen, neem dan zijn wekker stiekem weg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou bij mij zeker werken.+1

Andere antwoorden (8)

Ha, die Nickelango;

Door je bedgenoot 's ochtend met dezelfde opwinde activiteiten te wekken waardoor die de avond ervoor uitgeput in slaap is gevallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je dat willen? Denk je dat het voor het bestwil is van die persoon om wat meer beduren te maken?

Zo ja, dan is de beste manier: overtuig die persoon ervan, zodat de motivatie uit hemzelf komt. Zorg er, voor zover je dat kunt, voor dat de omstandigheden meewerken. Dus speel 's ochtends met de kinderen, zodat die persoon lekker door kan pitten.

Tenslotte: een goed bed doet wonderen. Als je bed te hard is, zodat je arm beter slaapt dan jijzelf, ben je niet geneigd nog even te blijven liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met chloroform lukt het je zeker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet de wekker een paar uur terug,en hang zwart plastic aan de binnen kant van de ramen,en zorg dat hij zijn horloge niet om heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gooi een paar slaappillen in zijn biertje, en vraag of het biertje bij de bewuste persoon ook zo zwaar valt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorgen dat die 's nachts heel laat naar bed gaat.
Dan slaapt die lekker hele dag door...!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand gaat graag naar bed als het er gezellig en aangenaam is. Niet gelijk licht uit en slapen. Als in bed bij de avond getrokken wordt en niet alleen bij de nacht hoort.

Dus wellicht, een lampje met een boek, of een leuk muziekje, in ieder geval iets waardoor het knus en leuk is. Wat je daarvoor kiest is afhankelijk van de persoon.

Als iemand 's avonds eerder naar bed gaat krijgt die al extra rust ook al slaapt die nog niet. Door deze extra rust zal er 's ochtends makkelijker opgestaan worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door hem ' s nachts slaappillen te geven :D