Mag je paracetamol nemen voor het tatoeëren?

Ik lees verschillende verhalen dat het wel mag maar ook dat het niet verstandig is ivm bloed dat dunner word? Mijn vriend laat komende week een grote tattoo op zn borst zetten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
18.5K

Het beste antwoord

Paracetamol verdunt het bloed niet, in tegenstelling tot aspirine, neem dus gerust paracetamol in voor het tatoeëren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Insgelijks +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De moderator van dienst is het niet met je eens en heeft mijn antwoord verwijderd.
Hoe kleinzielig kan een mens zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, jouw antwoord was gelijk aan het mijne, ik begrijp daarom niet waarom mijn antwoord wel blijft staan.

Andere antwoorden (1)

Ja dat mag, omdat het niet bloedverdunnend is in tegenstelling tot aspirine.
Het zal wel de eventuele pijn van het tatoeëren enigszins verminderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar weer een plus dan :)
Amadea
11 jaar geleden
In de Nu op GV-lijst heb ik gezien dat jij de éérste was met dit antwoord. Dus komt jou meer eer toe dan de tweede...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt Amadea, met een verschil van 4 seconden...