ongesteld/pil?

ik heb een in een jaar tijd 9keer mijn pil door geslikt dus maar 3keer ongesteld geweest.
nu slik ik hem sinds 10maanden weer helemaal normaal met elke maand stopweek enz.
maar nu ben ik elke maand echt ziek als ik ongesteld ben koort pijn overgeven enz
vroeger had ik daar normaal nooit last van.
zou het kunnen zijn doordat ik mijn pil zolang heb doorgeslikt dat ik nu extra last de van heb in mijn stopweek?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Nee dat staat er los van. Naar mate je ouder word word de pijn heftiger. Een spiraaltje kan jou oplossing zijn. Plus als je kinderen heb gekregen word de menstruatie ook erger. Tip ibuprofen helpt het best.
Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rebecca
14 jaar geleden
dat klopt niet altijd. ik had vroeger erge krampen elke keer. na mijn zwangerschap heb ik helemaal nergens meer last van
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is zeker niet voor iedereen zo, kan je niet zo algemeen zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook bij mij was het vroeger juist veel heftiger pijnen. Ook een veel langere periode. Toen zeker 6-7 dagen. Nu hooguit nog 3 of 4 en dan niet heftig, weinig tot geen buikpijn. Maar misschien heb je voor deze vraagstelster wel gelijk.
het zou kunnen dat je lichaam er weer even aan moet wennen.
maar echt koorts en overgeven vind ik wel aardige bijwerkingen voor een ongesteldheid.
mischien maandag toch maar even de huisarts vragen of dat normaal is.
14 jaar geleden
Ga eens naar je huisarts en leg het probleem voor, soms kan een andere pil wel helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een heel goed middel is ook Teunisbloem olie tabletten, te verkrijgen bij de Drogist. En je probleem heeft inderdaad niets met het doorslikken te maken het is wel vaak het ouder worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het woordje koorts, zit mij een beetje hoog.
Misschien toch maar even naar de huisarts.