kunnen mensen dierlijke kenmerken krijgen?

ik zat naar een film te kijken van een meisje met een varkensneus en ik vroeg me daar om af kunnen mensen dierlijke kenmerken krijgen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oh die film ken ik!

Het beste antwoord

Zoals eerder gezegd, de mens behoort tot de zoogdieren en hebben daar zelfs de kenmerken van. de mensaap.

Maar wij krijgen geen dierlijke kenmerken. We hebben ze.
Enige verschil is, de mens beschikt over een groter hersencapaciteit dan menig ander (zoog)dier waardoor de mens in staat is om verder te denken dan andere zoogdieren.
Wellicht als de leefsituatie op onze planeet dusdanig veranderd dat wij als Mens niet meer kunnen leven, wellicht dat de mens(aap) zich verder evoleert om op deze planeet te kunnen bestaan of sterft het uit. Mocht de mensaap zich verder evoleren en dus verder blijven bestaan, zou het goed kunnen zijn dat de mens misschien weer wat "dierlijker" wordt dan nu, of juist "menselijker", maar dat zouden wij ons niet kunnen voorstellen omdat wij, onze kinderen en onze kleinkinderen, dat niet meemaken, en als het zo is, dan zal de ontwikkeling zodanig langzaam zijn dat wij het 1,2,3 niet eens zouden kunnen opmerken. Wellicht iemand die ervoor geleerd heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een mens is in principe ook een dier, een zoogdier. Dus wat dat betreft kunnen er kenmerken zijn die gelijkenis vertonen. Er zijn mensen die een huisdier kiezen dat qua uiterlijk op henzelf lijkt, of ze voelen zich er zodanig mee verbonden dat ze er gelijkenis mee gaan vertonen. Daar zijn op internet wel foto's van te vinden.
Maar een echte varkensneus, nee die kan een mens niet krijgen.
Amadea
10 jaar geleden
Nou en of mensen dierlijke kenmerken kunnen krijgen.
Kijk hier maar eens naar:
https://www.youtube.com/watch?v=QO9JmnYfRG0
https://www.youtube.com/watch?v=w67np9rD1c8

En zo kan ik er nog wel meer bedenken...