Ik heb slijmbeursontsteking in mn schouder. Mag ik dan een tattoo laten zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Ik zou nog even geduld hebben, als ik jou was.
Als je ergens een ontsteking hebt zit het ook in je bloed, en een grote kans dat het gaat infecteren op de plek van de tattoo, en zo dus ook de kans heeft om te beschadigen, en dat is zonde.

Ik weet uit ervaring zodra ik een beginnende blaas ontstekening heb dat mijn andere wondjes ook langer nodig hebben om te helen en ook een stuk roder zijn ( sneetjes op mijn handen etc). je lichaam heeft het al te druk namelijk om de ontsteking in je lichaam te genezen en als je dan extra wondjes toebrengt ( wat een tattoo dus eigenlijk is) heeft hij het helemaal zwaar.

Maar of het officieel mag, of niet mag dat weet ik niet zeker, maar mijn advies is dus Niet doen, en even geduld hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je dat het beste met je arts kan bespreken. En als je naar een proffesionele tatooshop gaat (wat ik je wel aanraad) kun je het ook aan die mensen vragen, die hebben natuurlijk ervaring. Maar ik zal als eerste naar de arts gaan. Het ligt er waarschijnlijk ook aan waar je precies je tattoo wilt laten zetten. Precies boven de ontstekening of toch een stukje ervandaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb het aan beiden armen gehad ! ik heb wel een tatoe laten zetten en kan echt geen kwaad ..het is een spier die overbelast is ..waarschijnlijk krijg je een prik die 5 keer groter is dan de tattoe naalt ..en ook die voel je niet !mits de arts het niet goed doet .....