‘Is het normaal als je zo'n 24 uur na xtc gebruik, soms nog een soort "nagolven" hebt?’

Ik heb zaterdag voor het eerst xtc gebruikt, een halve pil. Heerlijk nachtje gehad, maar ook op zondag merkte ik er soms nog wat van. Yoen ik s nachts wakker werd voelde de dekens zoo goed op mijn huid, 's ochtends begon m'n been helemaal te trillen van energie die er uit moest en voelde het alsof de vloer onder mij aan het dansen was in de supermarkt. Deze gevoelens waren niet continu, een kwartiertje / half uurtje, en ik voelde me weer normaal.

Ik had me er goed over ingelezen (vond ik in ieder geval), maar hier had ik niks over gelezen en kan ik bijna niks vinden. Verbeeld ik me dit nou, of is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5K
Ritsuka
9 jaar geleden
heb je wel zo goed mogelijk proberen goed te eten en te drinken en te slapen?
kan best dat die rotzooi lang in je lijf blijft hangen
paulus811
9 jaar geleden
Ben t met Ritsuka eens, het is rotzooi en kan zelfs dodelijk zijn als je de verkeerde pil krijgt.
Ritsuka
9 jaar geleden
het kwaad is al geschied, daarom gaf ik maar wat advies erbij over hoe je iets sneller kan herstellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks voor het antwoord en de (grpaste) bezorgdheid. Altijd laten testen inderdaad.

Antwoorden (1)

Ja hoor dat is heel normaal
En dat trillen in je benen kan ook komen doordat je de hele avond of nacht heb staan te dansen of springen

Door de xtc ben je namelijk minder snel moe of totaal niet moe waardoor je dus geen rust neemt en dat kan het tril gevoel in je benen geven

Tevens is voeding en drinken heel belangrijk

Ik at vroeger de dag na het stappen een bak bami van de Chinees en een paar glazen melk

In beide zitten vetten die het herstel zullen versnellen

Hier nog een stuk van een site waar ik de link van zal toevoegen

Na een weekend feesten en drugsgebruik kun je last hebben van een kater. Alcohol en drugs bevatten giftige stoffen die door je lichaam afgebroken moeten worden en dat kost tijd. Slaapgebrek, vochtverlies door bijvoorbeeld alcoholgebruik, een XTC-dip of verminderde eetlust dragen bij aan dat katerige gevoel. Door drugs te gebruiken put je de energievoorraad van je lichaam als het ware uit, waardoor deze extra hard moet werken om die giftige stoffen te verwerken. Je kunt je lichaam helpen herstellen door voldoende water te drinken, voldoende te slapen en bepaalde voedingsstoffen te eten

En nog een goede tip

Laat altijd de pillen testen voor gebruik

En nooit alcohol en xtc tegelijk nemen

Voor de rest veel plezier
Want of je nou een pil neemt of jezelf vergiftigd met alcohol daar zie ik het verschil niet

Zolang het maar met mate is

1x in de maand is voor beide geen probleem en dan bedoel ik 1 van de 2