ik denk dat je sugerrush bedoelt. dat is als ik het goed heb nog overgebleven uit de tijd dat je nog moest jagen of verzamelen, de energie waardoor je nu druk doet kon je toen gebruiken om eten te verzamelen of nom naar een veilige plek te komen om te rusten. zodat je energie weer terug kunt krijgen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij mij is dat altijd een mechanisme om mezelf wakker te houden. Als je namelijk stil gaat zitten, val je direct in slaap.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Mijn vrouw heeft ook wat jij beschrijft, maar zelf herken ik dat totaal niet. Ik zak altijd langzaam weg.