Een vrouw houd van afwisseling en is dus altijd op zoek naar iets nieuws! Het is daarbij ook een soort ontspanning
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen hebben het maar zwaar. Het blijkt dat vrouwen winkelen leuker vinden dan seks. Doen wij dan dingen fout? ik denk van niet, maar als je zulke verhalen leest ga je toch twijfelen.

Veertig procent van de vrouwen vindt winkelen leuker dan seks. En hoe langer men getrouwd is hoe hoger dit percentage. Dit opvallende nieuws komt uit onderzoek van het Britse tijdschrift First Magazine. Het onderzoek meldt verder dan 37 procent van de vrouwen van mening is dat ruim één op de drie vrouwen gelukkig zou kunnen zijn in een huwelijk zonder seks. Echter, niet kunnen winkelen wordt veel erger gevonden en gezien als obstakel voor geluk. Van mij mag winkelen juist verbannen worden, heb daar echt nooit zin in.

Wat wel weer positief is, is dat 70% van de vrouwen hun mannen nog wel aantrekkelijk vinden. We krijgen gemiddelde een 7 op een schaal van 1-10.

Toegevoegd na 23 seconden:
http://www.nietnuttig.nl/2007/11/22/vrouwen-vinden-winkelen-leuker-dan-seks/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eh, wellicht omdat ze mogen afrekenen met de betaalkaart van manlief.
Wellicht ook omdat ze denken dat alles in de reclame of uitverkoop is. (1 meloen voor €1 nu tijdelijk 4 voor €5
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoord van een vrouw, ik heb de pest aan winkelen en helaas zijn al mijn zussen en schoonzussen er gek op.
Waarom, volgens mij hebben ze dan gespreksstof met verjaardagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap er ook geen bal van! Eén keer per week de kofferbak van de auto vol pleuren is voor mij meer dan zat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja doe ik ook elke vrijdag naar de C1000 en af en toe heel veel kleding inslaan dan hoef ik een hele tijd niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook deze vrouw houdt niet van shoppen.
Plus!
Vrouwen zijn vaak wat meer met hun uiterlijk bezig dan mannen. Zij willen er graag leuk uit zien en sommigen van hen vinden het leuk om met de mode mee te lopen.
De mode verandert natuurlijk om de haverklap, dus dit betekent automatisch al dat er regelmatig een compleet nieuwe garderobe ingeslagen moet worden.

Maar ook voor de niet-modieuze vrouwen kan shoppen een fijn tijdverdrijf zijn. Wat is er voor hen (vaak) nou leuker dan weer een nieuw, sexy truitje of opvallende schoenen te dragen? Na een paar keer dragen is het niet nieuw en opvallend meer, dus dan is er weer iets nieuws nodig.

Voor mij liever niet. Ik heb het geluk dat ik kan eten wat ik wil maar nauwelijks aan kom, dus als ik wat kleren van een paar jaar geleden uit de kast trek, kan ik deze vaak nog steeds aan. Dan lijkt het net alsof ik weer iets nieuws heb en kan ik mijn vrije tijd aan échte hobbies besteden. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste vrouwen genieten daar niet van.

Dat is weer een vervelend en rolbevestigend bericht zeg: vrouwen denken net zoveel aan shoppen als mannen aan seks. En das dus ook heel veel elke dag.

Vrouwen houden niet van lange rijen bij de pashokken en te kleine pashokjes en gillende kinderen in een winkelcentrum en irritante draaimolenmuziek.

Veel vrouwen vinden het wel leuk om af en toe iets nieuws te kopen en om lekker geld uit te geven.
Maar alleen als ze weer wat nodig hebben............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger in de jager verzamelaars volkeren, waren het de vrouwen die op pad gingen om bessen, noten en fruit te zoeken. Het koopinstinkt is hiervan de meest logische aanname. Een andere theorie is dat een vrouw sneller blij is met iets nieuws. Vooral uit de nieuwsgierigheid. Vrouwen zijn nu eenmaal nieuwsgieriger.