Kun je nog wel eten als je een facelift hebt gehad?

Het valt me vaak op dat mensen alleen nog hun onderlip kunnen bewegen en ik vraag mij af of je dan nog wel kunt kauwen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja hoor, eten gaat nog prima met een facelift.
Misschien heb je dit gezien bij mensen die vaker dan 2 of 3 keer een facelift hebben gehad. Dan komt de zaak wel een beetje strak te staan. Dit uit zich dan bijvoorbeeld door altijd te lachen en niet meer goed de gezicht spieren kunnen bewegen. De wenkbrauwen fronsen bijvoorbeeld, dit lukt dan niet goed meer.
[Mensen hebben dan vaak dezelfde uitdrukking op het gezicht.]