is er een namenzoeker?

heyyy,

ik heb een vraag; is er een site waar je informatie krijgt over personen, ik zoek namelijk iemand waarvan ik alleen ongeveer weet waar hij woont, waar hij werkt en hoe hij eruit ziet. Is er een site waar je deze persoon kunt vinden met kleine informatie?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Als je weet waar hij werkt, waarom vraag je het dan niet als je daar langs gaat?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
haha omdat ik niet durfxD weet niet zeker of hij gay is >x< hahha

Antwoorden (1)

Ja, die sites zijn er. Je geeft alleen niet aan waarvan je diegene kent, daarom geef ik een paar voorbeelden. Ken je hem/haar via school? Dan is schoolbank.nl precies wat je zoekt, daarmee kun je oude klasgenoten opzoeken. Dan heb je nog wiewaswie.nl, dit is een Nederlandse zoekmachine voor stamboomonderzoek. Je kan zoeken op de online gegevens in een flink aantal archieven. Veel documenten, zoals huwelijks- en overlijdensaktes zijn geheel ingescand. Nog een aantal andere voorbeelden van sites zijn: nummerzoeker.com, zoominfo.com. Veel succes ermee!