Waarom worden sommige mensen juist down wanneer de zon schijnt terwijl het over het algemeen juist andersom is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dat een code ???
rebecca
13 jaar geleden
nee dat betekent gewoon dat het een goeie vraag is.

Het beste antwoord

Als de zon schijnt, gaan veel mensen lekker naar buiten. Maar sommige mensen zijn eenzaam en hebben niemand om mee "buiten te spelen". Dan hebben ze hetzelfde gevoel alsof iedereen is uitgenodigd voor een feestje, maar zij niet.
Ook als je niet lekker in je vel zit, is het contrast tussen je eigen gevoel en de lente- zomerblijheid zo groot, dat je er down van wordt.
En voor mensen die onzeker zijn over hun uiterlijk is zomerweer een obstakel, in de winter kan je je verbergen onder je kleding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
++

Andere antwoorden (4)

-Goh de zon schijnt balen ik moet heel de dag werken :( depri.
- goh ik ben twintig kilo te zwaar maar zou toch graag dat korte leuke jurkje aandoen omdat de zon schijnt. Balen dat durf ik niet. Depri.
- he de zon schijnt en daar kan ik nooit echt van genieten want ik heb zonnenallergie :(. depri.
- he de zon schijnt maar mijn familielid ligt in coma. die kan er niet van genieten dus ik ook niet. :( depri.
-etc.etc.etc.

snap je? niet iedereen zit in de situatie om er lekker van te kunnen genieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de situatie dat ik zit.
Een heel dierbaar familie lid is overleden.
Dan word ik beetje down van de zon.
Omdat veel mensen dan naar buiten gaan en vrolijk worden of zijn.
Terwijl wij helemaal niet vrolijk zijn.
En niet tegen al die vrolijkheid kunnen.
Waar wij nog downer van worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn ook mensen die gewoon heel slecht tegen warmte kunnen.
en heel suf worden van warm weer.
13 jaar geleden
Sommige mensen houden helemaal niet van de zon. Zonnestralen herbergen veel risico.. doen zeer aan de ogen en verblinden het zicht bij deelname verkeer.Verder verbranden ze plantjes en drogen de vensterbankplanten uit.
En je hebt mensen (ik heb er zo een op de wereld gezet) die pas tevreden zijn als sjaal, wanten en muts echt nodig zijn.
Dan hebben we nog de zonaanbidders zonder geld.