Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede deo voor mensen met een allergie?

Ík vraag me af of er een deo bestaat dat geschikt is voor mensen met een allergie. De allergie die ik bedoel zijn voedselallergie, ex-zeem.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Die bestaat zeker. Als je op google zoekt (http://www.google.com/search?hl=en&q=anti+allergie+deodorant&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=) zie je veel online shops die eea verkopen.

Je kan natuurlijk even bij de drogist langs of bij een bodyshop om te kijken of het daar in het schap staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deo spray van Louis Widmer. Dit is tot nu toe de enige deo waar ik geen uitslag van krijg. Heb zelf oa ekzeem, astma en overgevoellig voor bepaalde voedingstoffen. Deze deo is te koop bij de wat grotere drogisterijen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de praktijk blijkt dat mensen die normaliter allergische reacties kunnen hebben op de diverse Deodorants zeer goed reageren op de natuurlijke deodorant Flow Crystal Deo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Parfumarme deodorant, met rollers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het merk Deoleen, verkrijgbaar bij o.a. Kruidvat. Niet goedkoop maar wel goed !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle producten van het merk Neutral zijn volledig allergieveilig. Geen parfum, geen alcohol en geen kleurstof, alleen huidverzorging. Er zijn een deodorantroller (50ml) en een deodorant spray (150 ml) van verkrijgbaar.
Je kunt een proefpakketje aanvragen via http://www.neutral.nl/default.asp?id=27&action=form1b
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Neutral is bij mij zeer goed bevallen, i.v.m. uitslag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding