is het echt zo , dat als je gaat fitnessen, en corrigerend ondergoed draagt,dan sneller slanker word?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar zit een kleine kern van waarheid in. Doordat corrigerend ondergoed stevig is, zal sneller het vocht in de lymfeklieren afgevoerd worden. Dat maakt dat het lijkt alsof je sneller slanker wordt, maar in feite voer je sneller het vocht af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, dat lijkt alleen maar zo doordat de elastische stof je 'vetjes' naar binnen drukt....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van fitness kun je slanker worden, hoewel je er ook spieren mee kweekt en dan word je juist weer zwaarder. Corrigerend ondergoed is niet bedoeld om je slanker te maken, maar om je slanker te laten lijken. Da's toch een heel verschil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee daar geloof ik niks van.
als je dat ondergoed aan hebt lijk je wel slanker, maar zodra je het uitdoet ben je weer teleurgesteld,
13 jaar geleden
Dat heeft niks met dat ondergoed te maken hoor... wel door het vet dat je verbrand tijdens fitness...