Kan je zwanger raken van 'droge' seks?

Ik had droge seks met mijn vriend, ik had me broek en onderbroek gewoon aan en hy had zijn boxershort ook gwn aan. Maar toen tie klaar kwam was zyn onderbroek nat mijn broek was ook nat geworden en het s door naar me onderbroek gegaan. het was niet by me vagina in de buurt waar de penis in kan zeg maar. Mijn vraag s kan je zwanger raken? Het was helemaal boven bij mijn onderbuik zegmaar aan t begin van de vagina. Help me!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
27.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om zwanger te raken moet de penis toch echt de vagina in. Of zoals hier al gezegd, je moet met je vingers door de sperma hebben geroerd en toen jezelf gevingerd hebben, maar wel tot aan je baarmoeder, en dan zou daar inderdaad ook nog toevallig een eitje moeten zitten die een zaadje kan ontvangen. Van sperma op je kleding wordt je niet zwanger. Ik zou je wel graag het advies willen geven dus kijk even hier http://www5.vilans.nl/Site_NKVG/docs/pdf/hoe_word_ik_zwanger.pdf Misschien helpt het je een beetje. Het kan verder ook geen kwaad zelf eens op het net te gaan surfen....want hoe wordt je nu eigenlijk zwanger? Wéét waar je mee bezig bent! En vergeet vooral niet, indien de penis toch in je vagina gaat, er eerst een condoom om te doen!!!!!!! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees gerust, je bent niet zwanger

Antwoorden (6)

Ik denk dat het een kleine kans is dat je zwanger bent geworden. Houd wel goed in de gaten of je ongesteld wordt binnenkort rond de normale tijd. Als dat niet het geval is (dan ben je 'over tijd') dan zou ik even een afspraak maken met de huisarts of zelf een test doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja aan seks hangt nu eenmaal een riscio vast. Jij kan haar niet garanderen dat ze niet zwanger is geraakt, ik ook niet. De kans is miniem, maar nog steeds aanwezig.
Ik vind het een slechter advies om te zeggen: nee hoor je bent niet zwanger! Hoe kun je dat nou zeker weten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, ik was er niet bij (jij hopelijk ook niet), ik neem het zekere voor het onzekere :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar waag ik me niet aan, maar ik denk dat 'kleine kans' zoals in mijn antwoord staat, en een woord als 'nihil' het antwoord goed dekt.
Ik denk gewoon dat iemand niet voor niets zo'n vraag online stelt, als het helemaal 100% zeker veilig was geweest dan had iemand het hier ook niet gevraagd. Ik dek me graag in.
Jij vindt het belangrijker dat iemand zich geen (nauwelijks nodige) zorgen hoeft te maken, ik vind het belangrijker om ook even aan te stippen dat er een minieme kans bestaat dat ze op moet letten.
Nou dan is het maar goed dat we allebei ons antwoord gegeven hebben :)
Nee hoor, van sperma op je kleren wordt je niet zwanger. Of je moet er met je handen in gaan zitten en dan vervolgens met je vingers in je vagina? Maar dat heb je waarschijnlijk niet gedaan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans dat je zwanger bent is haast nihil...
Maak je geen zorgen;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spermacellen kruipen niet door kleding heen om vervolgens over je lijf richting je vagina te lopen en dan naar binnen te zwemmen.

Geen zorgen, je bent *niet* zwanger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.

Maar laat het wel een leermoment zijn voor een volgende keer. Nu ben je al een beetje in paniek. Het is geen spelletje, de sex. Het kan grote gevolgen hebben voor de rest van je leven. Beter om daar vooraf over na te denken. Zorg dat je volgende keer niet bang hoeft te zijn. Het is leuk, een beetje sexen, maar er is altijd een risico. Let goed op. Dan kun je nog een poos genieten van je jeugd..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb ooit in mijn jongere jaren hetzelfde probleem gehad,
en nee ik was ook niet zwanger toen hihi...
dus wees niet bang het is je hoofd/gedachten die op hol slaat dat is normaal als je jong bent en niet veel ervaring daarmee hebt succes verder en denk goed na voordat je sex hebt "doe het veilig"
sterkte***visje***