ik heb sinds 2 jaar last van witte bultjes met rode irritatie erom heen bij de eikel en de onderkantvan de penis weet iemand zalf of wat het is?

ik heb er geen pijnlijke klachten van maar wil geen vrouwen afschrikken, wat is het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee jáár zonder naar een dokter te gaan? Wees toch voorzichtig, je penis moet nog langer mee dan vandaag!

Het beste antwoord

Het zou een soa kunnen zijn. Dus even langs de huisarts of de soa-poli van de GGD.
Ik stuur normaal mensen niet snel door, maar in jouw geval met een 'klacht' die al 2 jaar bestaat incl de kans op besmetting van je bedpartners, wel. Ik verwacht dat het niets ernstigs is, althans voor jou als man dan. Sommige soa's kunnen bij vrouwen echter onvruchtbaarheid veroorzaken. Wil je niet op je geweten hebben, neem ik aan?

Fijne avond!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij heet dat corona dividea of zoiets in het nederlands iets van parel ring ofzo het zijn onschuldige bultjes die eigenlijk duiden op hygiene waarschijnlijk heb je ook bijna geen last van smegma maat als het irriteerd zou ik een test laten doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Parelring zorgt niet voor rode irritatie, en zit ook niet aan de onderkant van de penis. Dit klinkt juist niet onschuldig.
Een vriend van mij maakte zich eigenlijk om de zelfde reden ook zorgen om mogelijke SOA's.
Houd hem goed schoon, en mocht het na een week of 2 niet afnemen inderdaad maar even naar laten kijken door een specialist.