Hoe vaak de lakens verschonen?

Kijk het zit zo. Ik heb geen vaste vriendin en woon bij mijn ouders dus af en toe een weekend of nachtje bij een meisje. Maar als je dan seks hebt dan laat zo'n meisje meestal een behoorlijk natte zooi achter. Aangezien ik of zij toch naar 1 dag weer weg is en pas naar een paar weken weer terugkomt is het logisch om meteen het beddengoed te verschonen.
Maar......
Wat als je nou een vaste vriendin hebt. Dus voortdurend die natte zooi in je/haar bed. Moet je dan elke keer de lakens verschonen? Of gaat het vanzelf weg?

Er zijn vast volwassene die hier hun eigen manieren of ervaringen voor hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (10)

Ik doe het een keer in week in de zomer.
en 2 keer in de week in de winter.
Niet vanwege de 'natte zooi'' maar meer omdat mijn vriend veel transpireert.

Toegevoegd na 7 minuten:
andersom natuurlijk. 2x in de zomer en 1x in de winter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
1 keer per week in de zomer en 2 keer per week in de winter - bedoel je sex, of bedoel je beddengoed verschonen? Als je het laatste bedoelt, in verband met het transpireren: is het dan niet net andersom? Ik transpireer in de zomer namelijk meer dan in de winter - maar misschien is dat bij je vriend net andersom...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het over verschonen en ik bedoel het indd andersom :) thanx
Zomers elke week verschonen is geen overbodige luxe. In de winter voldoet 1 keer in de twee weken prima.

Verder heb ik geen ervaring met extra 'natte zooi' (klinkt lekker respectloos) na een vrijpartij en de enige natte zooi komt 9 van de 10 keer toch echt van het mannetje af.

Je zou het in principe toch zelf kunnen inschatten. Als je merkt dat de kamer muf begint te ruiken wordt het toch echt tijd voor een open raampje en een verse set aan lakens :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dikke + voor je antwoord...met name het stukje over respectloosheid naar het meisje toe....
Vanwege die 'natte zooi' zou ik adviseren om een handdoek of een badlaken te gebruiken. Voor de rest zou ik in jouw geval één keer per week m'n bed Of in ieder geval zeker mijn onderlaken verschonen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een handdoekje neerleggen tijdens de geslachtsgemeenschap :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg er een handdoek onder, dan valt het reuze mee met de "natte zooi".
Daarnaast kun je ca. 1x per 10 dagen je lakens veschonen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het eens per week. En als je bang bent voor een"natte zooi", kun je er een dikke badhanddoek onder leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je iedere avond seks hebt en iedere avond een zeiknat bed zou ik het ook iedere keer verschonen ja, lijkt me niet lekker slapen in een zeiknat bed. Ik zou zeeziek worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een handdoek voorkomt dat je bed vies wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey,
gebruik een vaste dag, bijvoorbeeld de zaterdag dat je je beddengoed lekker verschoond !! laat de wasmachine het werk doen, en hang je dekbed lekker uit het raam.
En als je gemeenschap heb, zou ik zowiezo standaard een handdoekje klaarleggen.
Wel zo prettig,, ook voor haar !!

Heel veel succes ermee !!

Liefs, xx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!! Jullie reaktie geven mij een heldere beeld van de gemiddelde Nederlander. Soms je zweet snachts. Bovendien je moet een dosis van bedgoed te hebben. Ik verschoen mijn bed elke 3 dagen, zomer en winter, het maakt niets uit. Swinters gaan wij ook minder onder de dusch?.................. :-) sommige mensen dat ik ken well.... ;-)