Kan je klaarkomen met gedachten?

Ik heb gehoord en gezien op tv dat je kan klaarkomen door gedachten, dus zonder iets aan te raken. Weet iemand of dit echt waar is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.5K

Het beste antwoord

Ja dat kan zeker! Meestal gebeurt dit als je aan het slapen bent en aan seks denkt. Vaak op het moment dat je in je droom klaarkomt kom je dat ook in het echt. Het kan buiten dit ook een natte droom zijn natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, dat kan heel goed. In gedachten kun je lustgevoelens opwekken waardoor je tot een orgasme komt.
Dat gebeurt ook wel eens 's nachts in je dromen... En dan zit niemand eraan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jc54
12 jaar geleden
Het eerste deel van je antwoord ie goed, het tweede is minder. Dromen kan je niet sturen, je gedachten wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoewel, de vraag gaat om het klaarkomen met gedachten, bewust of onbewust! Dromen zijn vaak onbewuste gedachten...
Denk aan een natte droom bij de heren..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jc54
12 jaar geleden
Een natte droom is iets ander dan een orgasme opwekken door je gedachtengang. Je gedachtengang bepaal je zelf en je kunt er van alles bij verzinnen. Een droom is niet te sturen.
Ik zou je hier een min voor kunnen geven, maar waarschijnlijk ben ik niet zo'n goede MINnaar;-)
Ja, het is heel goed mogelijk, en zeker voor dames, om een orgasme op te wekken zonder ergens aan te komen. Meestal worden dan wel de bekkenspieren ook aangetrokken. Met een beetje oefening lukt dat zelfs in gezelschap, zonder dat iemand er iets van merkt. (Alleen jijzelf).
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het eerste deel van je antwoord is goed, het tweede is minder. Bekkenspierenoefeningen hebben niks met gedachten te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je pech hebt merkt je gezelschap er wel wat van. Ze ruiken het misschien (bij een man)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ikkeniewete......Goeie!!
jc54
12 jaar geleden
@ikkeniewete; Bekkenspieroefeningen gebeuren niet vanzelf, je zul die toch met je gedachten moeten sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@jc54 dan kun je ook zeggen dat rukken denken is omdat je hersens je hand aansturen
jc54
12 jaar geleden
@nkvd; In de vraag ging het er om, zonder iets aan te raken. Dus geen handwerk.
luna400
12 jaar geleden
ik zal je zeggen ik heb regelmatig dromen en kom ook klaar in de droom ,het hoogte punt schrik ik door het schokken van mijn lichaam wakker
Het schijnt zo te zijn dat t grootste sexorgaan zich tussen de oren bevindt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je écht helemaal in de flow zit kan dat volgens mij wel.. Dan is alleswat je in je hoofd bedenkt ook echt 'voelbaar'..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn verschillende manieren van klaar komen - je kunt zowel "nat"als "droog" klaarkomen dit "droog"klaarkomen gebeurt voornamelijk in je hoofd qua gevoel ongeveer net zo als je "nat"klaarkomt maar dan alleen in je hoofd en vaak veel heftiger, bovendien kan dit vaak makkelijker velen malen achter elkaar.

Ik heb een link bij gevoegd over Tantra wat hier zijdelings mee te maken heeft, maar dan gaat het echt alleen geestelijk, dus met gedachte - hoewel je dit wel samen doet.

Hetgeen waar ik op doel kan ik ook niet zelf via mijn gedachte bewerkstelligen(helaas - grin)
echter ik ken het wel van het BDSM spel ik kom geestelijk klaar wanneer ik een goede "zwepen sessie" krijg daarbij hoeft men mijn lid niet aan te raken, en ik kom dan alleen in mijn hoofd klaar, voor mij is dit een soort explosie in mijn hoofd ik noem dit altijd "vuurwerk"

ik hoop dat dit enigszins bijdraagt aan het antwoordt op jou vraag.