waarom kan ik niet vaker dan 1 keer per dag klaarkomen?

ik vinger me soms 's avonds in bed, maar als ik het daarna nog eens probeer, lukt het niet, en ik heb nog een vraag, ik kan maar 10 seconden dat lekkere gevoel hebben, daarna stomt het, is dat normaal?

Toegevoegd na 31 seconden:
sorry spelfout, daarna STOPT het

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker maakt het uit of het om een meisje van 13 gaat of om een vrouw van 33.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google eens wat op "orgasme vrouw".
Daar kan heel wat wijzer van worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze is in de 30, zie profiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha mijn fout.

Het beste antwoord

Hoi EagleGirl,

Nadat je een orgasme hebt gehad, kan je meestal niet meteen weer klaarkomen. Ik zelf heb een 'pauze' nodig van een of twee minuten, maar het kan zijn dat jij een langere dan wel kortere pauze nodig hebt.

Ik heb meerdere tips voor je om de intensiteit en eventueel ook de duur van het orgasme te verhogen:
[1] Zorg dat voordat je begint met masturberen al in een opgewonden stemming bent. Doe wat jij 'nodig' acht: kijk bijvoorbeeld een pornofilmpje.
[2] Fantaseer er tijdens het masturberen op los.
[3] Wat wel eens een leuk effect op de intensiteit en de duur kan hebben, is om je adem een beetje in te houden. En dan niet te lang natuurlijk, maar dat snap je als vrouw van in de 30 ook wel toch ;-)
[4] Het sleutelwoord voor een langer en heftiger orgasme kan zijn: uitstellen, uitstellen, uitstellen. Dit doe je door voordat je te gaan komen even te stoppen, of om in druk en snelheid sterk te verminderen.
[5] Op het moment dat je een orgasme krijgt, druk je je dijen zo strak mogelijk tegen elkaar aan. Dit kan een heel lekker effect hebben.
[6] Gebruik eens een speeltje. Wat heel fijn kan zijn is een vibrator. Deze hoef je niet per se in te brengen natuurlijk, maar kan je ook over je clitoris heen bewegen. Op de meeste vibrators zit een knopje waarmee je de snelheid en de heftigheid mee kan instellen. Bouw het langzaam op en varieer er een beetje mee!
[7] Bij mij werkt het zo; voor het eerste en het tweede orgasme doe ik het meest moeite, maar het derde, vierde en vijfde komen veel sneller. Geef dus niet de moed op!

Hoop dat je hier wat aan hebt. Enjoy!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Misschien ben je direct daarna niet opgewonden genoeg meer. Neem een langere rustperiode, en probeer het nog eens.

(mijn alternatieve flauwe antwoord zou zijn: omdat je mij niet kent ;-)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jep kansloos! wel bedankt voor je antwoord xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha!
walter
12 jaar geleden
Zelf vond ik hem wel flauw. Ben misschien wel 2x zo oud als EagleGirl..:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan beter vragen, je weet niet hoe JONG ze is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flauw maar ik moest lachen;)
Ik heb dat ook, Maar als ik even een pauze neem en het na 5 a 6 minuten herprobeer en pornofilmpjes kijk lukt het weer :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lekkere gevoel is het orgasme, dat is normaal dat het circa 5-10 seconden duurt en dan stopt.

Meestal is het lastig om daarna nog een keer klaar te komen, omdat alles dan wat gevoelig is. Het kan op zich wel, maar is best moeilijk.
Maar je kunt ook prima genieten van 1 keer per dag :)

Het is goed dat je op deze manier bezig bent, zo leer je je eigen lichaam kennen en wat voor jou fijn voelt. Dat scheelt later een stuk als je een relatie hebt en met iemand naar bed zou gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is voor vrouwen wel mogelijk om vaker klaar te komen, maar dit ligt ook aan de intensiteit van het orgasme.
Als het maar een 'kleintje' was, kun je vaak nog wel een keer. Maar is het een wat groter orgasme, dan ben je daarna vaak moe, of voelt het niet zo lekker meer als je daarna verder gaat.
Ritsuka
12 jaar geleden
Er zijn 2 manieren om te masturberen.
De eerste manier is dat je heel snel met je vingers over je klit gaat om zo snel mogelijk klaar te komen
En dat kan binnen 5 minuten. Je spant dan al je spieren aan en bij het klaar komen laat je dan alles los en dat gevoel van ontspanning overstemt vaak het orgasme. En dat duurt dan ook idd erg kort.
En door deze aggressieve manier van masturberen, mishandel je eigenlijk je clitoris' die heeft dan een herstel periode nodig en wordt dan een beetje ongevoeliger.

Dan heb je een 2de manier.
Een lekkere en rustige manier. Dit duurt meestal 20-45 minuten. Je bouwt dan rustig het orgasme op, laat het bloed naar de vulva stromen. waardoor het gevoeliger wordt. Door het blijven te stimuleren van de clitoris in een rustige manier, wordt hij steeds gevoeliger. Natuurlijk kan je naarmate het orgasme naderd, sneller of harder gaan en ook je spieren spannen, maar het is belangrijk dat je niets verhaast.

Vaak op deze manier duren de orgasmes langer en zijn ze heviger. en als je wilt ( na een rustpauze, kan je weer door gaan ( wel je vulva blijven masseren zachtjes))

Beide manieren kan je doen, maar ik raad toch aan de laatste manier.
Gebruik lekker glijmiddel of olie en neem er de tijd voor.
En fantaseer er ook maar lekker op los.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laatste nieuws, laatste nieuws; MAN OPGEPAKT NA MISHANDELEN CLITORIS VROUW; een 35-jarige man uit amsterdam is gisterennacht opgepakt wegens het mishandelen van een vrouw haar clitoris, de politie was gealarmeerd door omwonenden die last hadden van het lawaai. Daarop gingen zij het pand binnen en troffen de vrouw uitgeput op bed aan. De man zit nog vast voor verhoor, de vrouw ligt in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen.
Probeer niet te erg te willen. De frustratie kan je blokkeren waardoor het alleen maar moeilijker wordt. Klaarkomen moet geen doel op zichzelf worden.

Dus: gewoon lekker met jezelf (laten) spelen, al dan niet met een speeltje (vibrator) en als je dan klaarkomt is het meegenomen, zo niet dan is het toch ook 'gewoon' lekker.