Hoe kun je t hoogtepunt van lekker gevoel zo lang mogelijk vasthouden of rekken vlak voor/tijdens dat je klaarkomt bij sex?(echte serieuze tips graag)

Toegevoegd na 14 minuten:
Deze vraag is serieus bedoelt als 1) kennisvermeerderend
2) hoort onder de rubriek * sexualiteit wel dégelijk thuis m.i.

Toegevoegd na 2 dagen:
Ok,beste GV'ers:

ik ga vanavond vóór 12 uur deze vraag definitief sluiten,dússss....áls iemand van jullie nog een originele * supertip* weet? Dan heb je nú nog een uur of 6 de tijd om een megacool antwoord te plaatsen,k?.......

nu alvast bedankt voor de gegeven antwoorden tot zover...;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
Dit is niet echt een vraag voor gv denk ik
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoe gaat het mer je zwangere vriendin trouwens?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Ritsuka: Waarom niet, best grappig eigenlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Ritsuka: met haar gaat t ok,we komen d'r samen,met hulp van familie,écht wel uit.
Bedankt voor je meeleven...;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Ritsuka: overigens: dit is wél een vraag voor GV en die mag denk ik,wél gesteld worden,want het is een vraag die
1)
* kennisverrijkend en * kennisvermeerderend is
2)
onder de categorie : * sexualiteit* thuishoort.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ok, sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is al ok,hoor,Ritsuka: * sorry* geaccepteert....;-) groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeievraag +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De grap is vooral dat niemand met een goed antwoord kan komen waarom deze vraag niet zou kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het enige wat ik hier niet in thuis vind horen is de vraag hoe het met de zwangere vriendin gaat tussen neus en lippen door. dat gaat een ander geen hol aan, ook al is het misschien geen geheim (PB hebben we hiervoor toch? daar kan je ook je medeleven tonen)
als BD dit hier ter sprake wil brengen is dat aan hemzelf m.i. en niet aan een ander.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eucalypje: Daar heeft hij vragen genoeg over gesteld en ook nog eens behoorlijk emotioneel.
Toch begrijpelijk dat mensen dan willen weten hoe het gaat?
Eb ik begrijp dat in reakties meer mag dan in antwoorden....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar heb je helemaal gelijk in, maar niet iedereen kijkt bij de andere vragen. er mag hier meer dan bij de antwoorden, dat klopt zeker. maar uit respect zal ik niet iemand zijn die een ander hier weer op wijst, en zo wel dan middels een PB. dat zijn mijn normen en waarden, dus vandaar de opmerking. als ik een vraag stel over jam, dan zou ik het raar vinden als iemand me bv vraagt hoe het met het huis van mijn vader afgelopen is of hoe het nu is met mijn burn out (lief dat je meeleeft, maar sorry....wat heeft dát er nou mee te maken?)
en ja het is open en bloot te lezen hier maar wel een heel ander onderwerp. en natuurlijk is prettig als mensen meeleven, maar stel dat het een groot probleem was geweest....dan druk je iemand wel met de neus op de feiten. niet iedereen zit hier op te wachten ook al staat het hier op GV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@momopoyolo: tja,daar hebt u gelijk in: kben daar best emotioneel over,want tis ook niet niks wat gebeurt is. maar wanneer iemand wil meeleven met de situatie,vind ik t wel ok,zolang dr niet te diep op de situatie word ingegaan of er te lang over word uitgewijd. @ eucaplyje: héél erg bedankt voor uw opmerking,want u hebt daar eigenlijk gewoon gelijk in: deze reactie hoort in wezen niet thuis binnen de doelstelling van mijn vraag....
maar kgeloof niet,dat Ritsuka ---in dit geval--- negatieve bedoelingen had met haar vraag. Ik geloof dat ze écht dit uit meeleven heeft gevraagd.... Ok,beiden (Momopoyolo & eucalupje) bedankt hoor ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo wouw hele Goeie vraag zeg dikke +

Het beste antwoord

Dat noemt men 'surfen'. Je masturbeert tot je een orgasme voelt opkomen, je stopt niet maar gaat in langzamer tempo door. Dan voel je het afzwakken en gaat weer in strakker tempo. Je doet dat net zo lang totdat je het gevoel hebt dat je echt vlak voor het orgasme zit! Als je het goed doet kan je dat heerlijke gevoel rekken. Dan is het net of je op een golf surft. Je moet je heel goed concentreren want er hoeft maar dát te gebeuren en je komt klaar, of je rolt van je golf af en er gebeurt niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
óók een goed antwoord (t word zo wel dadelijk moeilijk kiezen uit een * Beste Antwoord* te geven,hoor).
Mooi beschreven en kga dat zeker * uitproberen* ....
bedankt! ;-) enne...ook een plusje!
amigo
12 jaar geleden
ha ha siska: nu mis ik als bron: eigen ervaring?????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Men hoort of leest wel eens iets :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
amigo
12 jaar geleden
hm hm .......... (+)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dennis, dan kies je toch niet:) Als ik er meerdere de beste vindt, kies ik er geeneen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@forallweknow: hahaha..tja,je hebt wel gelijk,maar tis zo zielig dan voor al die andere goeie antwoorden,hè?... maar is een coole tip...;-) bedankt!
Kristal
12 jaar geleden
Beachjongen, gewoon eerst álle tips uitproberen en degene die de tip gaf die het beste werkt ... het beste antwoord ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Kristal: hahaha....ja,doe ik,hoor! bedankt! ;-) is een héle mooie oplossing!
Kristal
12 jaar geleden
;-)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach en twijfel je, dan doe je het gewoon nog een keer. maar wel vóór morgen he, want wij zitten allemaal in spanning hier wie jij gaat kiezen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@forallweknow: hahaha...maar m'n vriendinnetje is nou niet hier (is gewoon thuis tuurlijk),dus word het ff mezelf 8 helpen* zeg maar? maar (LOL) thnx voor de tips....;-) tot morgen allemaal.....;-) groetjes, Dennis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja duhhhhh dan sleur je haar dr nest maar uit hoor :))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@forallweknow: mwhahahahaha...: dát zullen d'r ouders leuk vinden ,maar niet heus...;-)
hmmm..met alles wat wij en zij al voor onze kiezen hebben gehad,nou....doe ik dat toch maar ff niet..;-) als je begrijpt wat k bedoel.....;-) hee,kga slapen nu...daaag,allemaal.. welterusten,k? Dennis
Ritsuka
12 jaar geleden
Goeie uitleg +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+. ps: let niet op het plaatje links van deze text.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja,het was weer ontzettend moeilijk een * Beste Antwoord* te kiezen,maar dit is 'm dan tóch geworden:
van alle tips is dit dan nog de eenvoudigste én de....handigste. Dit * surfen* lijkt best wel een * methode* voor mij..
Alle anderen: héél veel thnx voor jullie tips,hoor! ;-) Enne,Siska: gefeliciteerd!

Andere antwoorden (6)

Tantrische sex:
Je leert de natuurlijke kracht van seksualiteit te gebruiken om seksuele ervaringen te verbeteren. Dit op twee manieren: het verbeteren van bekwaamheid/kwaliteit van het bedrijven van de liefde. Dit omdat je de verrichtingen die erbij horen beter leert begrijpen en beheersen leren de controle zo te gebruiken, dat het extra kracht geeft.

Toegevoegd na 44 minuten:
BTW je kunt dit ook oefenen door kegelspier te trainen. Goed en duidelijk artikel beschrijft precies hoe!
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/20392-hoe-voorkom-je-een-vroegtijdige-zaadlozing.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoogtepunt vasthouden/uitstellen tips om te vroeg klaarkomen te voorkomen.
Er zijn er vele en te veel dus om te copyen hier maar lees de volgende links er is op na:

http://www.gezondenzo.net/te-snel-klaarkomen-4-tips-om-vroegtijdige-ejaculatie-te-voorkomen/

http://www.allesoverseks.be/cms/topic-van-de-week/te-snel-klaarkomen.aspx

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GVJ1SS91C

Vele antwoorden op je vragen aangaande sex kan je ook hier vinden:

http://www.sexwoordenboek.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel hartelijk bedankt,johanztm...dit zijn écht nuttige links..kga ze bekijken... groetjes en dus een =sje van mij ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hee,johanztm: die vijf tips van die eerste site zijn echt nuttig. over dat rustiger en diep ademhalen en dan die * stop en start-methode* enzo... ook dat oefenen van die bekkenspieren door ze te spannen en dus dat je langer een stijve houd zonder klaar te komen is een hele goeie. k,man. thnx!
Let op je partner, let op jezelf. speel met elkaar, masseer zachtjes, met of zonder olie of andere voorwerpen, fruit groente, chocola, slagroom, whatever:) "Dreigt" een van de twee richting orgasme te gaan ga dan een poosje wat anders doen... Langzaam bouwt dat orgasme zich dan toch op... Blijf met geduld en liefde elkaar bespelen...
te gehaast en te gericht op klaarkomen veroorzaakt het tegenovergestelde.

Door je in de eikel een beetje te knijpen tussen duim en wijsvinger of de balzak naar beneden te trekken, zou ook het orgasme afnemen, heb ik ergens gelezen.

Verdiep je eens in Tantra. Ik denk dat je in die richting veel info zult vinden...

veel vrijplezier :) )

Toegevoegd na 16 minuten:
Je kunt natuurlijk als het te dicht in de buurt komt ook een oubollig liedje gaan zingen ineens... "al de duiven op de Dam, sja la la lie, sja la la la!!! Krijg je ook geheid een slappe van hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wow! da's echt een vet antwoord! hééél mooi omschreven,forallweknow...;-)
dus: een héle vette plus :-) groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eerst maar uit haha :)
En jij een plus voor je vette compliment. Die kan ik momenteel goed gebruiken, en dar ben ik je dus heel dankbaar voor... +!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hee,graag gedaan ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor je lollige toevoeging:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD thnx!!! "JAZEKER DE HYPOTHEKER!!!! - achtige uitdrukking is ook nog een optie, maar ik denk dat de lust van je partner dan totaal weg is. dat kan handig zijn als je achteraf toch geen zijn had, maar mensvriendelijk is het niet ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*valt zowat van zijn stoel van het lachen, Zou haast denken, dat @forallweknow sex gewoon niet serieus ''neemt'' XD- of ben je gewoon in een lollige bui vandaag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beiden :)) Maar lollig ben ik altijd wel hoor... Ik zie gewoon dingen vaak voor me... dit ook weer...
In real life ben ik meestal dan niet in staat het het eerste halfuur dan aan iemand te vertellen waar ik zo in een deuk om lig... Want ik zie het eerst, en dan lig ik in een deuk... En dan wil ik dat delen met iemand, maar tegen dat ik klaar ben - tussen het lachen door - met vertellen staat diegene me droogkloterig aan te kijken van "waar hééft ze het over!!!! O_O " Waarop ik nog harder moet lachen... Maar hier komt het dus weel over... ok... Vroeg een me laatst wat blauw met wit gestreept is en door de kerk vliegt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toevallig ook nog een sexrecept met al deze ingrediënten? gij serieus vrouwens, vertel vertel, wat is het blauw wit gestreepte?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jezus in trainingspak
(Nee Eucje niet je Zus)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, mijn broertje kan het wel zijn geweest hoor. haar tot aan zijn poepert, en af en toe ook nog te lui om zich te scheren. klinkt anders best leuk ; hey boer, je moet jeZUS aanbidden. :OP
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@forallwekow: hahahaha....coole joke!!! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik las even ""nou mijn poeprtje kan het wel zijn hoor" rofl XD hm... zo lang? dat komt niet vaak voor. waar woont ie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn broertje in deventer, en mijn poepertje tussen mijn 2 grote tenen aan de achterkant. WHY?? :OP
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach so (PB) ;) heb me een keer rot gelachen om dat joch. mijn moeder geld bieden om er een stukje af te laten halen van die pruik van m. (gewoon dooie punten hoor, hij hoefde niet eens voor stekels) fam deed mee en hij kon gewoon leuk wat verdienen, maar NEE eigenwijs als ie was, gewoon niet doen. avond later zit meneer in een kroeg tof te zijn met zijn haar. .... naast een kaars. HAHA dus ach wat lullig nu!!! 30 cm eraf laten halen door de kapper, maar het aanbod van de fam was mooi over. (inmiddels al weer jaaaaren geleden, dus t zit er al weer aan) haha ''t is zo'n lekker 'wijf' dat broertje van me :-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rofl :P fotowwwwwwwwwwww
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@forallweknow: nog ff over "sja-la-la-lie.." : hahahaha...dát zie k me nog niet zingen hoor,tijdens het neuken...;-)
tis wél goed als * remmer* of * afknapper* !!! hahaha...
Net voor je gaat klaarkomen, trager bewegen, seriously dat helpt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek maar eens op Bodembekkenspier trainen, dat is het zelfde gevoel als je "afknijpt" tijdens het plassen, maar kun je gewoon vanuit je luie stoel doen, in de metro, en zo lang mogelijk volhouden... je zult zien dat je véél meer controle krijgt over je orgasme. Zo lang mogelijk vasthouden, dat "afknijp" gevoel, daarmee oefenen en ik durf te wedden dat dat werkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ee,man,jij ook bedankt.
is ook te proberen.
k,kga nou gauw m'n huiswerk maar 's maken,want kheb nog voetbal gekeken..(Yeah: Ned-Finland: 2-0!!!)
ok,ook + sje voor jouw antwoord...;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het helpt!!! na een paar tellen al.
weet zeker dat ik helemáál geen zaadlozing (meer) krijg! (excuus mijn lollige/lullige gedrag) een +je ter compensatie hiervan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dennis al begonnen met oefenen? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey,forallweknow: tja,kheb wat uitgeprobeert,k?..hahaha...
uhh,kmoet nu weg (zwemmen: trainen,ff wat baantjes trekken enzo).. ok,kzie je mssch later op de avond hier op GV.. groetjes...;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een al te gedetailleerd verslag is niet nodig hoor :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@forallweknow:....hmmm..k;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nja tenzij je zelf perse wat kwijt moet rofl :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ja,k heb wat tips uitgeprobeert (langzamer * handelen* zeg maar,in m'n eikel knijpen enzo..dergelijke dingen weet je?...en ook ,de 3de keer, ahw. * gemediteert* tussendoor,dus ff gedachten op wat anders...) hmm,kheb gister dan 3 X mezelf * geholpen* en t zo lang mogelijk * opgehouden* zeg maar ...wel: * oefening* baart kunst,nietwaar?...kblijf verschillende dingen gewoon proberen...;-) hee,jij en alle anderen alvast heel hartelijk bedankt dus.... groetjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met "wat anders tussendoor" kun je ook je vriendin wat meer aandacht geven. Vraag haar wat ze fijn vindt, probeer zo wat uit. Een mango over haar huid of intieme delen en erogene zones heeft zo zijn effecten, zo kun je met meer dingen experimenteren... Of masser haar rug lekker met lavendelmassageolie, wordt ze lekker ontspannen van, of gewoon een poosje knuffelen en zoenen, strelen, doet het ook heel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeeey,forallweknow: wat een goeie tips! ga 'k uitproberen...lijkt me écht vet ! hartstikke bedankt weer voor jouw mooie tips ;-) wow..dat wsord vet genieten zeg maar! En duurt het genot allemaal langer,als we t allemaal goed doen en * onder de knie* hebben. hartelijke groetjes....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nja onder haar knie kun je ook nog proberen, maar ik weet niet of ze dat lekker vind hahahaa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mhahaha...is een sterke !!! LOL!!!
hey,welterusten...;-) ......(ga nog ff wat *uitproberen* voor t slapen,wordt ik ontspannen van....) hadoe...;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uitprobeer ze :P Creatief met Dennis? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@forallweknow:...hmmm,kheb gister al *uitgeprobeert* ....;-) groetjes
Supergoede antwoorden hier! Voor de volledigheid is het misschien ook handig om te weten dat Durex ook condooms heeft om 't orgasme uit te stellen: Durex Performa. Bij deze condooms zit er aan de binnenkant een speciaal glijmiddel dat de penis wat minder gevoelig maakt waardoor je 't als man wat langer vol zou kunnen houden (maar de 'natuurlijke methoden' zoals hierboven genoemnd en die je zelf kunt oefenen zijn op termijn leuker denk ik)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee,jongkees: thnx voor je antwoord en link,hoor. Kga wel ff kijkne,k? plusje voor jou!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmmm..trouwens * Benzocaïne* : zit daar dan benzine in?
wel een gek idee,eigenlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope.. heeft niets met benzine te maken :-) Benzocaïne is een stofje dat ook wordt gebruikt in pijnstillende crèmes e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok,hartstikke bedankt! ;-)