Is het normaal dat je niet kunt plassen als er mensen bij zijn

Een maat van me kan gewoon niet plassen als er mensen bij zijn ookal is het 100 meter verder !! Wie kan mij vertelen wat de reden is ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (8)

Hij is nerveus. Sommige medicaties kunnen daarmee helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, wat is normaal? De een poept overal en een ander heeft hier weer meer moeite mee. Dat is denk ik hier ook het geval. Gewoon een kwestie van niet op je gemak zijn lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien focust hij zich er te veel op. Hoe kun je het veranderen? Tja, da's lastig. Bij mij is het pas overgegaan na een tijd heftige diarree en ik het toilet wel móest gebruiken (en dan komt de kleine boodschap makkelijker mee). Maar expres een voedselvergiftiging oplopen lijkt me niet de beste optie.

Dus ja, er zijn meer mensen die er last van hebben. Het beste is er niet aan te denken. Ik ga vaak een spelletje op m'n telefoon doen op een openbaar toilet als afleiding, maar als vrouw heb ik dan ook beide handen vrij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel meer mensen hebben er last van, ik kan als er mensen bij zijn (ookal valt er niets te zien) ook niet mijn behoefte doen. Ik denk dat het puur schaamte is ofzo. In ieder geval komt het vaker voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is er niets aan de hand. Ik kan me nog herinneren dat ik gekeurd moest worden voor de militaire dienst (vroeger, heel lang geleden ;-)). Daar moest je een plasje inleveren. we stonden daar in een lange rij naast elkaar bij de wc. Kranen werden aangezet, want dat stimuleert. Bij de één ging het vrij snel, bij de ander lukte het bijna niet. De één had nog niet genoeg aan een literfles, terwijl de ander net een paar druppeltjes kon produceren. Ik zou er niet wakker van liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik kon bij die keuring ook niet pissen. Water gedronken, kraan opengezet, nee hoor. Mijn hele lichaam en vooral mijn blaas verzette zich tegen de militaire dienst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moest niet meteen pissen, liters water gedronken, kwam er eindelijk wat uit. Daarna in de trein en ja hoor moet pissen als een gek en nergens een wc te bekennen...
Er speelt een soort gêne mee. Het is te privé.
Veel mensen hebben dat ook als ze op de camping zijn. Met een wc rol over het terrein lopen vinden ze maar niks.
Plassen gaat dan nog wel, als het maar niet te veel klettert, maar de grote boodschap..!
Het idee dat andere mensen de gaten hebben dat jij wel erg lang op de wc blijft als het allemaal niet zo vlotjes gaat!
Plassen waar je partner bij is went wel, maar waar een vreemde bij is, is voor veel mensen niet prettig.
Toch is het voor mannen gewoner dan voor vrouwen, aangezien op herentoiletten de urinoirs vaak naast elkaar staan met alleen een schotje ertussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het wel kan...ben je dan abnormaal?De één kan het wel,en de ander weer niet.Wie of wat normaal is kan niemand zeggen.Wat voor jou normaal is,hoeft voor een ander weer niet normaal te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is normaal
Wat helpt soms is aan iets denken maak voor je zelf een moeilijke rekensom

Toegevoegd na 1 minuut:
b.v de tavel van 13 of 144