mijn penis is perongeluk een heel klein stukje in mijn vriendin vagina er in gegaan. ik voelde dat alleen de eikel binnen was is ze ontmaagd?

ik stimuleerde haar vagina met mijn penis en toen glee mijn penis perongeluk er in omdat ze onverwacht bewoog. ik voelde wel dat mijn penis tot de eikel binnen was. ik heb hem meteen eruit getrokken. ze zei dat ze een beetje pijn voelde maar nou ben ik bang dat ze ontmaagd is. is dat zo?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
28.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is jouw definitie van ontmaagd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je bent en wat jullie aan seksuele voorlichting hebben gehad, maar in voorvocht kunnen als spermacellen zitten. Als je geen condoom om had, lijkt het me handig als ze even langs de dokter gaat. Een ongewenste zwangerschap, zeker op jonge leeftijd is ernstiger dan onverwachte ontmaagding (wat je daar ook onder verstaat).
rebecca
14 jaar geleden
zou het trouwens erg zijn als ze wel echt ontmaagd was door jou ?????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het een probleem als ze ontmaagd is.!?
Het enige wat je kunt doen is je vriendin vragen naar een arts te gaan ter controleren.
Of zit er een andere vraag achter je vraag.?

Antwoorden (13)

Dat is afhankelijk van wat je ontmaagden vindt. Maar als je doelt op het raken / beschadigen van het maagdenvlies: Dan vrees ik dat dat het geval is. Dit vlies zit dicht bij de ingang van de vagina.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja in energie wel degelijk, maar of het maagdenvlies gebroken is, dat weet ik natuurlijk niet, maar in energie is ze ontmaagd... Het is proficiat of sorry, dat ligt aan jullie...

Toegevoegd na 9 minuten:
.

En dat per ongeluk, daar geloof ik geen biet van...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie geeft voor dit soort verschrikkelijke onzin nu nog een plus?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou ik het melden meneer... Maar dat hoef ik jou niet te leren, dat kon je al... Een heel fijne avond nog in alle respect...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat mlodewijk meer triggert op het 'in energie' ontmaagd zijn. Alweer zo'n uitspraak waar ook ik bij denk: wat betekent dat in vredesnaam?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zal ik het zo zeggen: zij voelt zich genomen... (duidelijk genoeg?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat denk ik ook SuzyQ.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En inderdaad Hansv, dat het per ongeluk zo gaat wil er bij mij ook niet in, maar dat maakt het antwoord nog niet beter.
AWM
14 jaar geleden
@mlodewijk: Wil je in dit verband geen toespelingen maken
ala: "wil er bij mij ook niet in?"
Je erectie voldoet niet aan de richtlijnen. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antwoordman, is goed hoor, als jij geen toespelingen maakt over of ik al dan niet dubbele bedoelingen zou kunnen hebben met die uitdrukking. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontmaagd zijn, is als het maagdenvlies gescheurd is, zo simpel is dat!
Ze voelde een beetje pijn. Dan kun je zeggen dat er iets van ontmaagding gebeurde.

Het is maar trouwens net wat voor waarde je er aan hecht. Soms is een vrouw al ontmaagd, maar ervaart ze de seks met een nieuwe partner weer opnieuw als een ontmaagding, omdat het zo'n bijzondere ervaring is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben het met onderstaande antwoord eens.
14 jaar geleden
8 op de 10 meisjes merkt lichamelijk niks van de ontmaagding. Het maagdenvlies is niet zoals veel mensen denken een vlies maar een klein randje aan het begin van de vagina.
Het kan zijn dat er inderdaad de zogenaamde ontmaagding heeft plaats gevonden door dit ongelukje.
Maar een echt ontmaagding is toch echt wanneer je voor het eerst met iemand naar bed gaat.

Toegevoegd na 25 minuten:
Trouwens, wat ik nog even wil bijvoegen. Ook voorvocht kan een zwangerschap veroorzaken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt er een beetje aan hoe groot jouw eikel is.Maar normaal gesproken niet.de penis zal er helemaal in moeten.Ik voelde er geen pijn meer van na 3x.

Toegevoegd na 6 minuten:
de maagdvlies zit dan wel bij het begin van de ingang,maar de dikste deel van de penis,rekt de vlies t meeste uit,en dat wordt bereikt wanneer hij er helemaal inzit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn veel vormen van penissen en niet alle penissen zijn het dikst aan de stam zeg maar. Er zijn er die veel dikkere eikels hebben dan de rest van de penis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, inderdaad. Je hebt ze in alle soorten en maten.
'Ontmaagding' is een wonderlijke term, die eigenlijk een beetje achterhaald is. Er kan van alles mee bedoeld worden:

- Het raken/beschadigen/uitrekken van het maagdenvlies. Dan zou je vriendin ook al ontmaagd zijn als ze heeft paardgereden of tampons gebruikt.

- De eerste keer penetratie van de penis in de vagina. Dit is een vage, je moet zelf maar weten of je alleen de eikel erin 'ver genoeg' vindt om het een ontmaagding te noemen.

- De eerste keer een sexuele handeling waar de vagina bij betrokken is. In dat geval was je vriendin al lang ontmaagd.

- De eerste keer een bepaalde sexuele handeling. Dat wil zeggen dat je per afzonderlijke sexuele handeling weer een ontmaagding hebt.

- De eerste keer volledige penetratieve seks. Om volledig duidelijk te zijn: neuken. Volgens die definitie zou je vriendin (neem ik aan) nog niet ontmaagd zijn.

Wat een interessantere vraag is, die je aan jezelf en je vriendin kan stellen, is: waarom is de mogelijkheid dat je je vriendin volgens een bepaalde definitie hebt ontmaagd, iets om *bang* voor te zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Aangezien de vraagsteller zijn vraag erg onduidelijk heeft gesteld is het goed dat je de mogelijkheden op een rijtje gezet hebt. Eigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn, doordat we denk ik toch wel een iets hogere standaard mogen verwachten voor wat betreft het stellen van vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je scheelt me weer een hoop tikwerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord Suzy +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ mlodewijk, t is nu eenmaal geen afgestudeerde vragensteller van 40 jaar maar een onzekere jongere dus niet zo zurig doen hè? :) Suzy +1, jij zou de nieuwe Maria weet Raad moeten worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat bepaal ik zelf wel Baske.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk bepaal je dat zelf... Net zoals Baske zelf bepaald of ze jou daar op bekritiseert. Etc...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je Mmm?
Veel belangrijker is de vraag ? Voel jij jezelf ontmaagd nu. Dan spiegel je dat gevoel naar haar toe.

Het is mogelijk dat je al anderen hebt gehad maar in wezen "ontmaagd " je pas met de ware.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niet uit of je al sex hebt gehad met anderen, pas de keer met de ware noem je ontmaagding? Begrijp ik je verkeerd of is dat wat je beweert?
Want dat is natuurlijk onzin, het begrip ontmaagding heeft gewoon een definitie, waarin ware liefde echt niet voorkomt. Je kan niet zomaar zelf een woord een andere betekenis geven. Ja kan natuurlijk wel voor jezelf, maar dat is dan nog niet de officiele betekenis van het woord.
Het ligt er natuurlyk aan wat jy vind wat ontmaag is. Maar als ik me niet vergis ligt het maagdenvlies verder in de vagina. Dus als deze nog heel is is ze niet ontmaagd. Kan je laten onderzoeken by je huisarts dacht ik..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat kan wel maar hoeft niet.
die pijn kan ook komen omdat ze gespannen is, erg droog was, dan hoef je maar een klein beetje druk te zetten dan kan ze dat al als een beetje pijnlijk voelen.

ontmaagding heeft tegenwoordig ook meer met het gevoel te maken dan of het maagdenvlies nog heel is.
het maagdenvlies is vaak al veel eerder kapot door tampons of bepaalde sporten
tenzij ze een heel andere cultuur heeft maar daar ga ik nu even niet van uit
14 jaar geleden
Ha, die Gebruiker25;

Natuurlijk bestaat er een 'medisch' controleerbare maagdelijkheid en dat is de intactheid van het maagdenvlies. Maar ook die is niet betrouwbaar, want een meisje kan haarzelf ook ontmaagden. Maar wees eerlijk naar jezelf en elkaar; ook al was je snikkel niet naar binnen 'gegleden'; op het moment dat je met je erectie een vagina stimuleert is dat in feite niets anders dan een ontmaagding. En wat maakt dat uit als jullie van elkaar houden? Anders moet je geen grotemensenspelletjes met elkaar spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vrees dat jullie allemaal de vraag verkeerd interpreteren. Ik vermoed eerder, als zijn vriendin ontmaagd zou zijn, dat ze dan voor haar geloof een gevallen vrouw is en dat deze jongen erewraak van haar mannelijke familieleden kan verwachten. Vandaar dat hij naar de definitie vraagt, om te weten hoe erg het allemaal is. :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontmaagd zijn, is als het maagdenvlies gescheurd is, zo simpel is dat! En ik denk niet dat dit gebeurd is als je enkel met je eikel in haar bent geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontmaagden is niet alleen de fysieke handeling maar meer ook het emotionele van een eerste keer, en zolang jullie vinden dat dat nog niet bereikt is is ze gewoon nog maagd en kan je wachten op `het juiste moment`.