fantaseren mannen over sex met een goede vriendin?

Ik bedoel is het eerder de regel of een uitzondering?

Toegevoegd na 27 minuten:
En als die vriendin een vriend heeft waar hij ook mee bevriend is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6K
Antoni
14 jaar geleden
Er zijn vast ook vrouwen (met of zonder een vaste relatie) die over sex met een goede vriend fantaseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, mensen fantaseren over seks met mensen, Bekende mensen, onbekende mensen, vrienden, you name it. Hoeft dan weer niets te betekenen. Net zoals de vrouw die fantaseert over Brad Pitt niet echt in de praktijk met Brad Pitt in bed zou willen duiken.

Het beste antwoord

Ik denk dat de meeste mannen fantaseren over sex met mooie vrouwen. Of dat nou vriendinnen zijn, collega's of televisie"babes", dat maakt niet uit.
En inderdaad, als er een goede vriendin is, zal deze ook wel eens in 'smans sexfantasiën passeren.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer genoeg ben ik ook een man (hoewel ik nog nooit heb gefantaseerd over sex met andere vrouwen dan mijn vriendin).
jc54
14 jaar geleden
Uitzonderingen bevestigen de regel, denk ik dan bij mezelf.

Andere antwoorden (12)

Ik denk dat mannen fantaseren over sex met een vriendin.
Als ze daarop ingaat wordt het vanzelf een goede vriendin.
Een hele goede vriendin, mag ik wel zeggen...
14 jaar geleden
Gezien je toevoeging:

Ook dan, denk ik. En dan kon het wel eens verstandig wezen het ook bij dat fantaseren te laten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mm, ik ben zelf man en als ik puur naar mijzelf kijk doe ik dat zeker niet per regel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en die toevoegingt heeft daarop geen invloed. Ik houd wel rekening hoe die man dat zal ervaren als hij dat later te weten komt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat doen ze... Het is regel...

Als die vriendin een vriend heeft waar hij ook mee bevriend is, dan vooral, maar dat zal hij niet zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat doen ze. Het is een uitzondering dat ze dat niet doen.
Maar niets mis met fantaseren zolang het fantaseren blijft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet van goede vrienden dat ze inderdaad fantaseren over mij (ze vertellen het me dus ook gewoon) het mooie van fantaseren is dat, dat het ook gewoon kan, zoveel als dat je wil, ook al heeft ze een vriend (alleen zou ik als ik jou was die vriend het niet vertellen).

Ik heb inderdaad het idee dat het meer een regel is dan een uitzondering.

Nou kan ik er om lachen, want ik hecht er geen waarde aan, maar ik weet dat vriendinnen van mij dat niet kunnen en de persoon gaan vermijden, zodra ze er van weten, dus kijk uit wie je het vertelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alleen mannen doen dit...vrouwen ook,geloof me maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhm.. misschien wel, maar dan in mindere mate. Persoonlijk denk ik dat er ook vrouwen zijn die deze fantasieën zo snel mogelijk uit hun hoofd zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat hetzelfde geld voor mannen (met waardigheid, maar zo zijn er ook vrouwen zonder waardigheid)
Alle mannen fantaseren over sex met vrijwel iedere vrouw die ze zien.

De een is niet meer geinteresseerd wanneer het een vriendin van een vriend betreft maar voor sommigen kan dit ook weer juist een reden zijn om wel flink aan het fantaseren te gaan.....

helaas.... boys will be boys....... we kunnen er echt (bijna) niks aan doen..... moet van de natuur :p

Als je de precieze redenen wilt weten raad ik je aan het boek "Mannen komen van mars en vrouwen van venus" te lezen van Prof John Gray

Toegevoegd na 4 minuten:
en ja...... vrouwen zijn net zo erg, misschien zelfs erger.... heb ooit omdat ik toch uit een andere stad kwam enkele malen een meiden middag mogen bijwonen en wat je daar allemaal hoort zal je in de gemiddelde voetbal kleedkamer niet horen.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja mannen fantaseren over alle vrouwen die ze kennen met uitzondering van: familie, kinderen, onaantrekkelijk vrouwen. En in mijn geval geldt de vriendin van een vriend, broer, oom ed. ook als uitzondering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat doen mannen wel eens.
Maar, voor zover ik weet doen vrouwen dat ook.

Het is wel een regel, maar er zijn uiteraard ook uitzonderingen.

Misschien doen mannen het wat vaker en intenser dan vrouwen, maar ja, iemand moet de zondebok zijn. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja...dat doen we. Soms gaat het over. Soms ook niet.