Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een bruine streep over mijn balzak?

Ik weet niet meer sinds wanneer, maar ik zie op de linkerhelft een mooi rechts bruin/zwarte streep. Ik heb er zelf nog nooit aandacht aan besteed dus ik weet ook niet waar dat door komt. (hij begint heel zacht op het uiterst onderste deel van mijn penis)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb zelf wel gelezen dat het een soort litteken is, je begint in de buik als een vrouw en krijgt later een penis en dat die streep dat litteken is, maar ik ben er niet zeker van.

Toegevoegd na 13 minuten:
EDIT: Even mijn eerste zin verbeteren, stond een spelfout in:
Ik weet niet meer sinds wanneer, maar ik zie op de linkerhelft een mooi rechte bruin/zwarte streep

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
19K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De raphe: de dikke piemelstreep. Een lijntje op de huid, dat ontstaat als twee helften van een orgaan aan elkaar groeien. Tal van mannen hebben een raphe aan de onderkant van hun penis en/of op hun balzak. Dit streepje kan lopen vanaf het toompje, langs de onderkant van de penis en het midden van de balzak tot de anus. Bij sommigen is dit duidelijk zichtbaar, bij anderen niet. Het kan ook om een (lichte) verkleuring gaan. Strepen op de penis zijn misschien niet zo mooi, wel perfect onschuldig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Testikels 'hangen' niet netjes aast elkaar. Vaak hangt de een iets voor de ander. Bij de ene man is zit de linker voor en bij de andere de rechter. Daarom lijkt het dat de lijn over links dan wel rechts loopt maar die is eigenlijk symmetrisch aan het lichaam. Het is een volstrekt normale huisplooi die afhankelijk van pigment meer of minder te zien is.

Toegevoegd na 2 uur:
* huidplooi
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding