Nee, je kunt alleen HIV overdragen, als je zelf drager bent. Dat kan door lichaamsvocht gebeuren, bijvoorbeeld bloed en sperma.
Laat jullie allebei testen op soa's voordat je zonder condoom vrijt, je kunt wel aannemen als iemand zegt nooit seks te hebben gehad met iemand anders, of zeker weet dat hij niet besmet is, maar neem geen risico met je gezondheid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb me al laten testen op een Soa, die was negatief. In september voor de tweede hiv test.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed dat je dat doet, doe dat iedere keer als je een andere partner hebt en vraag je partner dit ook te doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb namelijk last van hoofdpijn, vermoeidheid en keelpijn.. en het is 4,5 week geleden.. Ik ben 16. laat het geen hiv zijn alsjeblieft..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan door van alles veroorzaakt worden, verkoudheid, last van je bijholten, teveel spanning, spanning kan op je keel slaan, te lage weerstand, maar nog veel meer, ga naar je huisarts en laat je daar onderzoeken, ik kan alleen maar raden, een huisarts kan een diagnose stellen. Vertel wel tegen je arts over je angst, zodat deze je kan geruststellen of een onderzoek doen, indien hij of zij dat nodig vindt.
Ja dit is in theorie mogelijk>
Stel dat een man, zonder besmet te zijn met HIV aan groepseks doet. Veilig dat hij is gebruikt hij een condoom, maar wisseld die niet tijdens het veranderen van sekspartner. Dan is er de mogelijkheid dat hij het HIV doorgeeft, als zijn vorige sekspartner besmet is.

Een vrouw kan sperma in haar vagina hebben dat besmet is met HIV zonder dat ze zelf besmet is, Als je dan seks hebt met die vrouw dan kan je ook besmet geraken.

Robby BB

Toegevoegd na 11 uur:
Ter introductie van het vrouwencondoom, werden deze gratis verdeeld aan de prostituees van Amsterdam. Daarna werd er een evaluatie gemaakt, waarbij uitkwam dat dit een zeer gemakkelijke oplossing was, in plaats van het mannencondoom. Op de vraag wat het verschil was, zegde de prostituees, ter goeder trouw " je doet hem 's morgens in en je doet hem 's avonds uit" !!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Toegevoegd na 11 uur:
Een persoon kan ook negatief HIV testen en toch besmet zijn.