Wat betekent het wanneer viagra niet werkt?

Ik heb last van erectieproblemen. Wanneer ik met een meisje ben dan wil het maar niet stijf worden gek genoeg. Ik voel wel prikkeling in begin maar voor meer dan ene halve stijve is die prikkeling blijkbaar niet genoeg. En als het binnen 10 minuten niet wil lukken is voor mij de zin helemaal weg. Als ik masturbeer en denk ana vrouwen is er weer neits aan de hand. Ik heb Cialis en viagra geprobeerd. Cialis 10mg 1 pil. En viagra onder de toonbank 25mg (100mg gebroken in 4). Bij beiden merk ik echter niets van de werking. De opwinding is er dan wel met een meisje in 't begin. Maar dat gevoel gaat net als altijd ook zo weer weg en de halve erectie ook. Wat er ook wordt geprobeerd het wordt maar niet stijf. En dat dus zelfs met viagra of cialis. Wat kan dit betekenen is er lichamelijk iet smet mij a/d hand?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
20.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vrij bijzonder volgens mij voor iemand die over meisjes spreekt (wat is je leeftijd precies). Gebruik je ook andere middelen? Dus drugs of alcohol?
Reddie
10 jaar geleden
25 mg is ook een erg lage dosering.
Als er 100 mg in een pil zit moet je die in principe helemaal kunnen slikken. Voer de dosis eventueel in stappen van 25 mg op.
Amadea
10 jaar geleden
Gezien het feit dat de boel bij eigen handeling wél werkt zal het niet lichamelijk maar psychisch zijn. En dan werken pillen niet, nee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.ad.nl/ad/nl/4560/Gezond/article/detail/1945663/2010/09/28/Viagra-werkt-niet-bij-de-helft-van-de-mannen.dhtml
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van viagra krijg je geen erectie. Het stelt de aderen open zodat het bloed vrij kan stromen... Dus ook naar de zwellichamen.
Als het bij jou niet werkt is er iets aan de opwindings kant wat niet werkt. Vaak zijn het belemmerende gedachtes. Voortvloeiend uit je opvoeding. Of misschien ben je niet met de juiste sekse aan het spelen. Wellicht kan een sexuoloog je helpen te achter halen waar het knel punt ligt.
Ritsuka
10 jaar geleden
dan is het psychisch en niet lichamelijk.
probeer eens alleen voorspel te doen, met je handen, mond en tong spelen. Focus op haar genot, en niet op de penetratie.

Antwoorden (4)

Waldinger bevestigt dat door Viagra niet minder aandacht is gekomen voor de psychische kant van erectiestoornissen: 'Ik zou haast zeggen dat Viagra zelfs voor meer duidelijkheid op dat vlak kan zorgen. Als Viagra namelijk niet werkt en er geen lichamelijke reden is waarom het niet werkt, dan is het zo goed als zeker dat het probleem niet lichamelijk is en met psychotherapie moet worden behandeld. Zo kan Viagra de diagnose dus verduidelijken.'

Toegevoegd na 3 minuten:
de gebruikte dosis is te laag
10 jaar geleden
Aangezien het je wel lukt als er geen anderen bij zijn, zal het eerder een psychologische dan een fysieke oorzaak hebben. Uit je verhaal maak ik op dat je jezelf nogal onder druk zet, als het niet snel lukt, dan heb je geen zin meer. Ook geef je aan dat als de opwinding weg is, de erectie ook weg gaat. Wat een normale reactie is trouwens. Je zou je kunnen afvragen waarom het gevoel van opwinding zo snel weg gaat, is het de druk van het willen, is het gewoon in zijn geheel niet opwindend genoeg?
Je geeft aan dat je medicijnen gebruikt, maar deze niet via de officiele kanalen hebt gekregen. Er is een reden dat deze niet vrij verkrijgbaar zijn, het zijn wel medicijnen waar een potentieel risico is zit en niet zomaar met eventuele andere medicijnen gebruikt mogen worden. Daarnaast weet je ook niet welke dosering je mag gebruiken, waardoor de kans dat het niet goed (of zelfs verkeerd) werkt erg groot is. Dus niet meer gebruiken!
Ga naar je huisarts en bespreek je probleem, deze zal je eventueel doorverwijzen of kan je misschien gewoon helpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi Yayajippie, je bent vrij jong en zelfs met een pil lukt het niet om een stijve te krijgen. De meest logische conclusie is dat je op jongens valt.
Of je drinkt teveel alcohol.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
kom op zich, het lukt niet met een pilletje, dan moet je wel homo zijn?
dat is wel erg kort door de bocht hoor..
Een erectie kan ook uitblijven door spanning of stress, terwijl er wel opwinding is.
Antoni
10 jaar geleden
Ritsuka, daar ben ik het mee eens!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@azerty Zelf Zeker ook homo?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oribatei, zo'n vraag kun je beter stellen in een persoonlijk bericht.
p.s. waarom schrijf de de z met een hoofdletter, wat is dat voor geheimtaal?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als dit de meest logische conclusie van jou is twijfel ik heel sterk aan het analytisch vermogen van jou.
Medicijnen onder de tooonbank gekocht, in 25% gedoseerd ,en dan werkt het niet, Hoe weet je of het door jou gebruikte tabletje inderdaad Viagra was en niet een kleingemalen smurf in tablatvorm? Niet, illegale medicijnen zijn niet alleen vaak onwerkzaaam (omdat de samenstelling anders is of de werkzame stof helemaal ontbreekt) vaak ook gevaarlijk. Je probleem licht in elk geval op het psychise vlak en niet op het fysieke, en daar help ook een erectiepilletje niet tegen .zoek een seksuloog of loge op ,bespreek daar je vermeende probleem mee en hou op met je lichaam vol te pompen met allerlei onduidelijke chemische rotzooi, geproduceert in eeen of andere kippenstal in china
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind het geen toeval dat doordat dit medicijn op voorschrift gesteld wordt, dat daarom de prijs ook flink opgeschroefd kan worden voor voor winst. Dat vind ik ook wel shculd hebben aan roekeloos gedrag. je werkt het zo in de hand.