Wat is een goede beginpositie voor de eerste keer seks?

We hebben al missionaris geprobeerd alleen dat werkte niet zo goed.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon nog eens proberen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Zorg voor genoeg voorspel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voorspel is heel belangrijk voor de eerste keer seks , positie maakt niet uit zolang jullie het beide maar lekker en goed vinden vraag naar elkaars wensen !

Antwoorden (2)

Vrouw bovenop.
Dit is zelfs makkelijker dan de missionaris omdat de vrouw zelf kan sturen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Die lijkt mij ook handig ja. Kan ze zelf voorzichtig beginnen
De zonnige lotus houding is ook een mooie en lekkere houding.
Doggy is ook altijd een fijne.