Is de sex shop Christine le Duc in Leiden nog open, en is de locatie Zoetermeer al definitief gesloten?

Dag mensen, vandaag liep ik langs de Christine le Duc in Zoetermeer. Hij hoorde open te zijn, ook volgens de openingstijden die op de deur gestickerd waren (wijken af van google!). Echter waren ze gesloten en hingen er in de etalage affiches met de tekst 'opheffingsuitverkoop' erop. Weet iemand of de Christine le Duc in Leiden nog wel gewoon er zit? (en is het filiaal in Zoetermeer inderdaad weg?)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bel ze even: 071 514 1570
Rieneke1
9 jaar geleden
Die in Leiden zit er nog gewoon.

Antwoorden (1)

DEN HAAG - Erotiekketen Christine le Duc sluit winkels omdat ze
onrendabel zijn. Het gaat om acht filialen, waaronder die in Delft en
Zoetermeer. Dat heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt.
In de acht filialen verliezen in totaal 20 mensen met een tijdelijk contract hun baan. Naast
Delft en Zoetermeer gaat het om Hengelo, Amsterdam-Noord, Ede, Dordrecht, Emmen en
drie filialen in Arnhem.
Onder het vaste personeel vallen geen ontslagen. Het bedrijf gaat wel mensen herplaatsen in
de overige 25 filialen. Daarbij wordt zo veel mogelijk rekening gehouden met het woonadres
van de betrokkenen. De keten telt zo'n 120 werknemers die een vast of tijdelijk contract
hebben.
'Onaantrekkelijke plekken'
De acht filialen die over enkele weken hun deuren sluiten, hebben volgens het bedrijf gemeen
dat ze op 'onaantrekkelijke' plekken zijn gevestigd en daardoor een negatief resultaat boeken.
Het winkelbedrijf wil meer grote winkels openen op A-locaties. De vestiging aan De Meent in
Rotterdam, de zogenoemde flagshipstore van Christine le Duc, geldt hierbij als voorbeeld.
Hoeveel nieuwe winkels er zullen worden geopend, is nog niet bekend.
Die enkele weken zijn verstreken, dus waarschijnlijk gaat deze niet meer open en moet je naar een ander filiaal.