Waarom is de eikel van mijn penis heel gevoelig tijdens het klaarkomen?

Mijn penis is besneden, en ik ben nog maagd. Ik heb overal gekeken voor een oplossing maar heb nog niets gevonden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6K
Erna55
8 jaar geleden
Kijk hier eens even :
http://sexuelegezondheidman.nl/besneden-penis-slechtere-seks/

Antwoorden (2)

Komt waarschijnlijk omdat je heel veel vrouwelijke hormonen hebt. Daar wordt je overgevoelig van.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Natuurlijk is de eikel gevoelig bij het klaarkomen, dat komt door de vele zenuwuiteinden, en doordat deze geprikkeld zijn. Je penis en eikel maken zich klaar om klaar te komen en dus staan alle zenuwuiteinden 'op scherp' om alle prikkeling op te vangen en zo tot een hoogtepunt te komen