ik heb een aantal keren geprobeerd seks te hebben maar de penis komt er niet in, wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.1K
ronron1212
8 jaar geleden
Hoezo komt er niet in? Je moet eerst een beetje met elkaar spelen en vrije en aaien, strelen elkaar opwinden het meisje moet wel opgewonden zijn net als jij.
Ritsuka
8 jaar geleden
was de penis wel stijf genoeg?
was je partner wel opgewonden genoeg?
heb je glijmiddel geprobeerd?
Amadea
8 jaar geleden
Is vraagsteller man of vrouw, en is de partner vrouw of man?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ze kan zelf een aantal dagen voordat jullie seks hebben, zelfs het een beetje oprekken met haar vingers. Dus eerst 1 vinger, dan 2 en dan 3(als dat past). Als jullie dan seks hebben is de vagina wat weider. Zorg ook dat ze goed opgewonden is, anders doet het gewoon zeer voor haar.

Het beste antwoord

Probeer eerst eens rustig een vinger in de vagina te brengen, dan merk je al snel of je vriendin opgewonden is of niet. Als ze heel erg droog is kun je glijmiddel proberen. Als een meisje niet opgewonden is, dan kan penetreren pijnlijk zijn waardoor zij haar vaginaspieren aanspant. Tenslotte, en misschien ten overvloede: Seks is meer dan alleen maar penetreren ;-) Zij heeft recht op het hele pakket!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
beide partijen kunnen ook man zijn
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wie zegt dat het de man is die vraagt?
Ritsuka
8 jaar geleden
en dat kan natuurlijk ook
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het voorspel ging gewoon goed, ze kwam bijna klaar en daarom zei ze: probeer het maar (want het was onze 3e keer) maar het lukte gewoon niet om naar binnen te gaan. We houden van elkaar dus vertrouwen is er genoeg
Ritsuka
8 jaar geleden
gebruik je condoom met glijmiddel?
in welk standje lagen jullie? zij kan ook bovenop jou gaan zitten, dan kan ze zelf naar binnen begeleiden en bepalen hoe snel en hoe diep het gaat.