Was dit dan het ultieme gevoel? (zie uitleg)

Ik stel deze aan de hand van mijn vorige vraag, daarin zeiden mensen dat je voor tongzoenen en gevoel moet krijgen dat je het echt wilt.

Nou ik denk dus dat ik dat gevoel kreeg, namelijk:

Ik was zaterdag bij haar, in de avond ging ze met haar hoofd op mijn buik liggen, toen keek ik recht in haar oog, en kreeg zo'n gevoel van: Ik wil der zoenen (tongzoen). Mijn hele hart voelde het, maar ik deed het niet. Nu voelde ik me daar echt kut door. (we hebben wel een normale zoen gegeven, zonder tong)

Maar was dit dus het gevoel dat die mensen bedoelde?

Toegevoegd na 10 minuten:
Dit is de vorige vraag:

http://www.goeievraag.nl/vraag/jezelf-aanzetten-tongzoenen.107019

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lieverd, je dénkt echt te veel. Deze dingen gebeuren, je maakt er geen plannen voor, en je hoeft je ook niet rot te voelen als ze een keer niet gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het voelt rot voor mezelf, want ik wilde het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan doe je het de volgende keer wel. Echt, je hoeft het jezelf niet zo moeilijk te maken. Lees nou eens terug wat je beschrijft: je had een ontzettend mooi intiem moment met haar, en hebt haar een zoen gegeven. Dat zou heel mooi en fijn moeten zijn, maar jij verspilt dat mooie en fijne door je rot te voelen over een technicaliteit. Maak het jezelf toch niet zo moeilijk! Dat tongzoenen komt vanzelf wel, echt waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vond die zoen ook heel lekker hoor :). Nu weet ik wel dat ik de volgende keer een tongzoen ga geven. Die zoen was al zo fijn om te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
agossie wat ik dit toch zo cute, iemand steunen voor zijn eerste echte kus :D oh wat is bij mij de tijd snel voorbij gegaan als ik terugdenk aan mijn eerste kus =)

Het beste antwoord

Ik denk dat dit wel het gevoel was dat je het wilde maar dat je het niet hebt gedaan omdat je niet durfde (is mijn gok). Zeer begrijpelijk want het is best eng die eerste keer. Ik vind het eigenlijk ook heel dapper van jongens dat ze vaak het initiatief toch durven nemen (als je als meisje niet durft wordt dat vaak opgelost omdat je jongen wel durft en dan gaat de rest vanzelf)

Zou je het durven om het eerst te zeggen? Zeg je bijv: Ik zou je nu graag een tongzoen geven.... Als zij dan, o nee dank je wel zegt weet je meteen waar je aan toe bent. als ze zegt, nou kom op dan, of ze lacht alleen lief MOET je wel want wie A zegt.......

veel succes
amigo
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik durfde het inderdaad niet, maar ik weet wel zeker dat zij het wilt, want we hebben het er al veel overgehad. En zij zegt dat ik het moet doen, want zij durft niet.
amigo
13 jaar geleden
....... en jij dus ook niet. Maak er een grapje van, zeg gewoon dat je ook niet durft en dat je tot 3 telt en dan echt doen!!!! Je gaat er vast geen spijt van krijgen.

Andere antwoorden (4)

ja, dat is het gevoel.
volgende keer gewoon doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon doen, dan weet je ook wat je gemist hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed van wel, en als je dit gevoel vaker gaat hebben, wordt het vanzelf makkelijker en komt het er vanzelf van!
Veel plezier :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgende keer bij een gewone zoen voorzichtig haar lippen likken. doet ze haar mond een beetje open dan weet je dat ze verder durft.