Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een klein knobbeltje links in mijn nek. wat kan het zijn en zou ik naar de dokter moeten gaan? zoja welke.

ik heb een klein knobbeltje links in mijn nek. wat kan het zijn en zou ik naar de dokter moeten gaan? zoja welke.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er verder iets aan te zien? roodachtig?
Pijnlijk? zacht/hard? kun je het bewegen?
Hoelang zit het er al?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als er ergens iets zit op je lichaam wat er nooit heeft gezeten en je weet niet wat het is of kan zijn, pijnlijk of niet.... als de wiedeweer naar de huisarts. Hier kan niemand je vertellen wat het is, ook al zou er een dokter in de zaal zijn. Even naar laten kijken!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het zou van alles kunnen zijn en wij kunnen dat vanaf hier achter onze pc niet zien.Dus zekere voor onzekere en naar de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is hoogstwaarschijnlijk een ontstoken lymfkliertje. Onschuldig maar vervelend. je kan er even mee naar de dokter, maar maak je niet ongerust
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht ik ook aan.. +
We kunnen hier een uitgebreide lijst geven van wat het allemaal _zou_ kunnen zijn, maar: je huisarts is er voor opgeleid en kan het zelf bekijken.
Dus daar moet je zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Opgezwolle klier ben ik ook een keer voor naar de dokter geweest en ze zij dat het een opgezwolle klier was :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding