volgens verlichte meesters zoeken kinderen zelf de ouders uit.En door deze gedachte kan ik heel veel dingen in een andere context zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ik geloof in een lotsbesteming...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
simpel omdat die 2 jouw gemaakt worden allemaal toeval je bestaat of je komt nooit te bestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hebben die bepaalde vader en moeder op hun geweten; denk je ook niet. Alternatief is om de kinderen ter adoptie aan te bieden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doorgaan omdat die bepaalde vader en moeder sex hebben gehad, en de vader de moeder heeft bevrucht.
Ik denk dat jij meer doelde op de spirituele reden, maar voor mij is bovenstaande reden echt de enige reden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er wordt ook wel gedacht dat een kind zijn eigen ouders kiest. Of uit een vorig leven bij eenzelfde persoon in een andere gedaante willen zijn. Bijvoorbeeld: Mijn moeder herkent in mij mijn overleden oma. Misschien ben ik teruggekomen bij haar, maar dan als haar dochter. Bewijzen hiervoor zijn er niet, helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om van ze te leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om je met je eigen 'tekortkoming' te confronteren. Zodat je regelmatig het idee hebt, alsof je in de spiegel kijkt. En daar kun je als ouder dan weer aan werken, of niet natuurlijk ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de éen net dat sperma had, en de andere nét dat eitje die jou maakt. Je zou niet uit een andere combinatie hebben kunnen bestaan. Zelfs niet van jouw eigen ouders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wederom Addy,ik zou het bij god niet weten maar als ik mijn eigen ouders had mogen kiezen had ik niet die van mij gekozen.Wij hadden thuis 12 kinderen en er was weinig aandacht voor de oudere kinderen omdat er altijd wel weer een baby was.En ik was een van de oudsten.Altijd op de kleintjes passen,na schooltijd meehelpen in het drukke huishouden.Geen vriendinnetjes over de vloer.Want,zo zei mijn moeder"ik heb er zelf al genoeg lopen"Geen rolschaatsen terwijl iedereen ze wel had want daar was geen geld voor.Niet met schoolreisjes mee want............................juist En toch....ben ik zo blij dat ik bij deze ouders ben geboren.Ik ben zo dankbaar voor de kleine dingen in het leven,Vind niets vanzelfsprekend,ben gauw tevreden.Mijn ouders leven niet meer.Bedankt lieve ouders.Ik hou van jullie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
because they did it like rabbits? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat een man en een vrouw samen een kind geconcipieerd hebben al dan niet in liefde, daarom wordt er een kind geboren na negen maanden... En zoals elk mens, gaat ook dit kind na enige tijd 'ik' tegen zichzelf zeggen, omdat het zo geleerd wordt... En na vele jaren vraagt het kind zich af waarom ben ik bij deze man en vrouw geboren en dan mag het kind dit antwoord van voren af aan opnieuw gaan lezen...