Zachtaardig; = vredelievend, lief,
Agressief;= gewelddadig, ergens sterk verbaal op reageren,
Creatief;= kunt snel oplossingen bedenken, fantasievol,
vindingrijk
Leergierig;= alles willen leren en ergens induiken om te ervaren hoe het werkt/is.
Nieuwsgierig;= wilt alles weten, staat open voor nieuwe dingen, bent benieuwd naar andere dingen/personen die je nog niet kent.
Nadenkend;= niet spontaan, wilt op zeker gaan, je bent ruimdenkend maar realistisch. Je weegt je oordeel altijd af.
Integer;= altijd eerlijk en altijd te vertrouwen.
Doortastend;=doorzettend,ijverig . Weet problemen altijd op te lossen zonder dat het aan je humeur te merken is dat je baalt, je gaat toch door.
Moedig;= het opnemen voor zwakkeren zonder angst te hebben. Je bent niet bang om het voor bijv. collega's met je baas aan te leggen. Misschien zoek je het zelfs op voor de kick!
Rechtschapen;= Je houdt niet van liegen en bedriegen en je hebt een hekel aan onrechtvaardigheid.
Teamspeler;= doet graag dingen met anderen en denkt aan het algemeen belang
Individualist;= Doet dingen het liefst alleen. Laat je niet graag storen door anderen en neemt niet snel iets aan van anderen.
Spontaan;= Handelt impulsief, vaak zonder eerst na te denken.
Bedachtzaam;= Geen flap-uit, denkt altijd na voor je iets zegt. Je bent dus verstandig en behoedzaam.
Godsdienstig/spiritueel;= je vertrouwt in het hoger doel of in God en voor je gevoel ken je je plaats in het leven. je staat open voor filosofie en bent in staat jezelf te verbinden met een doel dat groter is dan jezelf.
Humoristisch;= Je weet hoe je mensen kunt laten lachen, je weet op speelse manier te voorkomen dat de mensen het leven te zwaar inzien. Zelfs als het tegenzit, blijf je lachen en relativeren.
Hoopvol;=Je bent gericht op de toekomst en optimistisch.
dankbaar;= Je neemt niets voor lief maar bent altijd dankbaar voor wat je hebt en wordt toebedeelt.
Er zijn zoveel karaktereigenschappen, maar ik heb niet genoeg tekens om door te gaan. Anderen hebben er wellicht enkele die er niet bij staan.
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was heel behulpzaam ;)

Andere antwoorden (3)

Je kunt beginnen bij de zogenaamde Grote Vijf dat is een basisindeling die nog steeds veel wordt gebruikt bij assessments en psychologische tests.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- besluiteloosheid
- onverschilligheid
- onvolwassenheid
- saaiheid
- egocentrisme

Toegevoegd na 2 minuten:
'extraversie', 'inschikkelijkheid', 'zorgvuldigheid', 'emotionele stabiliteit' en 'openheid voor ideeën'. De eigenschappen 'zorgvuldigheid' en 'emotionele stabiliteit'
fremar
12 jaar geleden
egoïsme
vriendelijkheid
gevoel voor humor
behulpzaam
jaloezie
introvert
extravert

Toegevoegd na 1 minuut:
meegaand
tegendraads
eigenwijs
lang leve de lol houding