het lekkerste gevoel?

wat is het lekkerste gevoel die een vrouw of een man kan hebben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.5K

Het beste antwoord

Toch zeg ik: het orgasme.

Wij, mensen, zijn altijd op zoek naar een gevoel van harmonie, hetzij verlichting.
Het eerste wat men doet wanneer men zich niet in harmonie voelt, en dit geldt zeker voor de man, is vervulling zoeken door het opwekken en beleven van een orgasme.

Men wil altijd bevrediging. Daarna realiseert men zich dat dit toch niet dé oplossing is maar blijft zich ervan bedienen in gelijke situaties.

Zich toch lekker voelen wordt dus 'opgeroepen' door een orgasme, het oergevoel van verlicht zijn en in harmonie zijn, ook al duurt dit maar een paar seconden.

Niet de oplossing voor disharmonie, maar een vlucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

nee ik ga geen orgasme zeggen... :)

ik doe eens apart en zeg:
houden van iemand die van jou houd zoals je bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lekkerste gevoel is totale verlichting. Een goede tweede is een orgasme.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar de wc gaan als je echt al vet lang moet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste genot komt toch bij de verlossing van het lijden.. ;)
-Als je doodmoe bent en je je eindelijk op bed kan neervleien.

-Als je eindelijk, na 5 jaar "drooggestaan" te hebben je je op een zak drop mag storten.

-Als je op je vakantieadres bent aangekomen, klaar bent met inchecken en alles en het hotel uitloopt om rond te gaan kijken. Lekker zonnetje, lekker windje, ruisende zee of bossen, ...perfect gevoel.

-Als je je eigen huis weer in stapt nadat je in het ziekenhuis hebt gelegen en je voelt je best..... AaaH, heerlijk!
14 jaar geleden
Als je na jarenlang een doel hebt bereikt. die je wilde bereiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de tandarts als die je verstandskies eruit trekt , maar is vergeten te verdoven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plassen als je zo verschrikkelijk nodig moest.
De opluchting!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de vaste wetenschap dat er iemand achter je staat.
Rieneke1
14 jaar geleden
In de herfst! Als iedereen smorgens vroeg de deur uit is en ik in mijn huis bezig kan. De regen tegen de ramen zwiepend, een lekkere runderstoofpot op het gas te pruttelen die het hele huis door geurt. En 's avonds moe maar voldaan met mijn gezin op de bank. Heerlijk!

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor mij dan ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je eindelijk de schoenen uit kunt trekken die eigenlijk net iets te krap zijn,
Als je na een dag zwemmen en zonnen heerlijk hebt gedoucht en dan lekker in de tuin zit met een drankje terwijl je de zon nog voelt nagloeien op je huid.
Als je zoon van 10 een half uur te laat nietsvermoedend aan komt fietsen. Pfffffft.
Tussen de lakens van een net verschoond bed kruipen.
Een onverwachte financiele meevaller.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als iemand je rug wrijft als je er ontzettende jeuk hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door iemand van het andere geslacht liefdevol gemasseerd worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bedoelt waarschijnlijk: " Door iemand anders het geslacht liefdevol gemasseerd worden".
Dat is wat neutraler voor onze homosexuele GV-ers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk heb je gelijk.
Genieten!! van, van alles en nog wat als ik er van geniet ben ik gelukkig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verliefd zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen twijfel mogelijk , dat is het allerlekkerste gevoel +1
Wanneer ik in een soort van meditatieve trance alle mooi kleine dingen in deze wereld kan zien. Dan ben je gelukkig gewoon doordat je omringd bent door zoveel schoonheid en pracht.
Dan stralen zelfs de stoeptegels je toe. En het onkruid is geen onkruid meer, maar zijn planten met hn eigen pracht.
Op zo'n moment is alles prachtig. En niets kan je dan nog kwaad doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het lekkerste gevoel is toch als mijn moederhart gelukkig is.
dus wanneer je geniet van je kinderen of je man samen met je kind.
bvb hij brengt zoon lief naar bed, en ik hoor dat zoon lief de slappe lach heeft om zijn grappige vader is dat een heerlijk gevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn lekkerste gevoel is met een gepakte koffer de deur uitstappen en op vakantie gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gevoel van wederzijdse liefde, op wat voor manier dan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn lekkerste gevoel is als iemand heel lang over mijn rug gaat kriebelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker op de bank, voor de tv met een dikke reep chocola, helemaal voor mij alleen!!

Toegevoegd na 15 uur:
das pas echt lekker..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met zijn allen in het supportersvak staan, je ploeg naar voren te schreeuwen en te zingen, en om het ultieme gevoel compleet te maken. Een doelpunt in de 93e minuut de bevrijdende 1-0! Ja mensen ik heb het hier over voetbal! De ontlading, de spanning, de saamhorigheid, de emotie! dat gevoel is ongekend vind ik.