Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Sinds vanochtend last van (spier)pijn in mijn bovenbeen. Wat kan dit zijn en wat kan ik er aan doen?

Ik ben 7 mei geopereerd aan mijn voorste kruisband, want er zat namelijk een scheur in mijn voorste kruisband van mijn rechterknie. Ze hebben hiervoor mijn hamstring gebruikt.  Ik ben nu inmiddels bijna 2 maanden aan het trainen, dit doe ik 2x in de week. Donderdag (morgen) zou het harde trainen pas echt beginnen zei mijn fysiotherapeut. Ik heb alleen sinds vanochtend heel erg last van mijn bovenbeen en ik denk dat ik tijdens de training iets verkeerd heb gedaan. De pijn zit aan achterkant van mijn bovenbeen. Weet iemand wat dit kan zijn en kan ik hier iets aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
956

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wacht het tot morgen af, en bespreek het dan met je fysiotherapeut. Het kan best zijn dat je ergens net te veel kracht hebt gezet, en daardoor wat spierpijn hebt. Maar gezien je verleden kan de fysio wellicht ontdekken dat er wat anders aan de hand is. Maak je dus niet al te veel zorgen, en laat de fysio er morgen over oordelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding