suizen in het hoofd,wat kan dat zijn?

Weinig slaap gehad door ploegenwerk..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.7K
naamlooss
11 jaar geleden
Afkickverschijnsel

Antwoorden (2)

Dat kan natuurlijk door oververmoeidheid komen.
Maar je stelt deze vraag niet voor niets: waarschijnlijk omdat je je bezorgd maakt.
Dan is dus echt de beste oplossing morgen even contact op te nemen met je huisarts.
Niemand op GV kan jou beoordelen, zelfs niet als de GV-er een huisarts is. Ook een huisarts moet jou persoonlijk zien.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je met suizen in je hoofd oorsuizen bedoeld dan heb je last van tinnitus. Hier zijn al vele vragen over gesteld die je hier op GV kunt opzoeken door tinnitus in het zoekvak in te vullen. Ook op google kun je veel info vinden v.w.b. tinnitus.
http://www.goeievraag.nl/zoek?q=tinnitus
Maar een bezoek aan je huisarts met verwijzing naar KNO arts lijkt mij raadzaam.