Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het waar dat een mix van vers citroen-, sinaasappel- en grapefruit sap de vetverbranding bevorderd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet dat in grapefruit een bepaalde stof zit die inderdaad iets heel goeds doet bij het afvallen ( wat ben ik vergeten maar het zal inderdaad wel zo iets zijn)
Je moest geloof ik voor het ontbijt smorgens een glas grapefruit sap drinken dan.
ook water met een scheutje citrooen schijnt goed te helpen, zo is mijn zusje heel veel afgevallen. Ook tegen het honger gevoel schijnt het iets te helpen inplaats van alleen water drinken.
Ik zeg dus Ja alleen weet ik het met sinasappels niet, hier zit weer veel suiker in maar is ook weer heel gezond voor je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja dat klopt... Veel afwasmiddelen maken gebruik van die eigenschap... Maar het is dan weer niet een geschikt middel om af te gaan vallen in grote hoeveelheden... Maar die sappen lossen inderdaad vet op...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Indien je last van je gal hebt, drink dan een hele dag grapefruit, dan gaan je galklachten over, je gal heeft natuurlijk grote invloed op het wel of niet goed verteren van je voedsel. dus zou het mischien wel kunnen helpen.
Indien je voedsel snel wordt opgenomen, bij een goed werkende gal, dan zal je ook eerder een hongergevoel krijgen en gaat je lichaam aanspraak maken op zijn voorraad, dus opgeslagen vet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fabel. Men heeft gedacht dat zuren vetten zullen oplossen, echter heeft het geen enkele invloed op de vetverbranding.

Wil je echt afvallen; dien je je hele voedingspatroon aan te passen en te gaan bewegen. Vetverbranding is namelijk niets anders dan meer verbruiken dan je inneemt en je stofwisseling daarmee beïnvloeden. Dit kan met beweging, voeding en roken. Als zou ik het laatste niet willen aanraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voedingsmiddelen en stoffen,die spijsvertering versnellen en vetverbranding bevorderen zijn o.a.;

Artisjok (cynarine), komkommer, citrusvruchten (grapefruit, citroen), ananas (bromeline), vezels, L Carnitine enzym uit spier en orgaanvlees, CLA linolzuur, gember en pepers, chroom, zink en jodium. Guarana, mahuang, cafeine, efedrine, B vitaminen, kaneel etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding