Kan je met wasverzachter douchen?

Wordt je haar/huid ook zachter door wasverzachter te gebruiken tijdens het douchen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Wellicht, maar het is slecht voor je (hoofdhuid). Kies voor ph-neutrale zeep en shampoo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik was mijn haren altijd met wasverzachter. Ik doe dit al een aantal jaren (5 of 6 jaar) en heb er nooit problemen mee gehad. Ik heb haar tot halverwege de rug en ze vallen niet uit en volgens de kapper zijn ze ook niet van slechte kwaliteit.

De wasverzachter die ik uit mijn haren spoel komt ook in aanraking met de huid maar dit is zo minimaal dat ik niet kan zeggen of het slecht is voor de huid.