Door daar informatie over op te zoeken op internet kom je dat te weten.

Sommige mensen houden niet van de smaak van korianderblad (het heeft een sterke op zeep lijkende smaak). Vaak kunnen zij wel de smaak van gemalen korianderzaad waarderen. De gemalen zaadjes zijn ook bekend onder de Indonesische naam ketoembar.

In de bladeren zitten meer antioxidanten dan in de zaden. De zaadjes en de blaadjes hebben dezelfde medicinale werking. Maar de blaadjes werken sterker.

Toegevoegd na 1 uur:
Korianderzaad heeft een zoetige anijssmaak.
Amadea