wat zijn die rode bultjes onder mijn horloge?

ik heb al jarenlang hetzelfde horloge ik heb er nooit klachten over gehad, maar sinds kort heb ik last van rode, jeukende en raar ruikende bultjes onder mijn horloge, ik dacht in eerste instantie aan nikkel, maar mijn horloge is nikkel safe.
is er iemand die mij hier meer over wil vertellen
bvd.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.8K
Ritsuka
8 jaar geleden
Je kunt zomaar ineens allergisch worden voor iets

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je een allergie hebt ontwikkeld voor het materiaal waarvan je horloge is gemaakt.

De bultjes waar je het over hebt kunnen ook bultjes zijn van het zweten onder het horloge, dat ruikt na een hele dag ook uiteraard niet prettig.