ik ben 3 dagen gestopt met roken, maar heb dom een hijs van een sigaret weer genomen, is mijn gezondheid nu gelijk weer terug achteruit gegaan?

Ik ben drie dagen gestopt met roken en het gaat goed, maar ik ben dom geweest en heb een hijs genomen van een sigaret maar heb hem daarna gelijk weg gegooid. Is mijn gezondheid nu gelijk weer achteruit gegaan? Of is dit ene trekje niet zo erg? Ik sta er nog wel achter om te blijven stoppen. Want bij mijn ene hijsje werd ik gelijk ligt in mijn hoofd.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hoor, net zoals je wanneer je af wilt vallen van 1 snoepje ook niet meteen aankomt, is 1 hijsje ook geen ramp. Gewoon doorgaan waar je gebleven was voor dat ene sigaretje , en succes met stoppen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, want 3 dagen is nog erg kort om al herstel te verwachten.
En 1 sigaretje veranderd daar echt niet veel aan.
Sterkte met afkicken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja alle rook is slecht voor je, maar het is nog steeds niet te laat om te stoppen, je lichaam zal langzaam maar zeker, hetstellen.