Wat zijn de rare plekjes op mijn vinger?

Na een practica waar o.a de stoffe barium, sulfaat,nitraat,lood, zilver, natrium, zoutzuur en carbonaat zijn er bij mij en iemand anders stipjes verschenen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heeft een van de stoffen een verkleuring van je huid veroorzaakt. Had je wel handschoenen aan? Het zal er wel af slijten. Maar kijk volgende keer wel beter uit. Je hebt met stoffen gewerkt waar je best schade van kunt oplopen.