Ik schijn boos te kijken?

Als ik gewoon voor me kijk of iets zit te lezen op bijvoorbeeld de menu kaart krijg ik vaak te horen "wat kijk je boos" of "weet je hoe je kijkt"
egt super vervelend weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry ik ben nu via m'n iPod touch op de site als ik zo een haakje omhoog doe komt dat quot te staan omdat m'n iPod een andere codering ofzoiets heeft denk ik xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus! Goeie vraag!

Het beste antwoord

Wat ook kan helpen is het accepteren. Je bent niet de enige. Er zijn 94024 lotgenoten die hetzelfde gevoel met je delen volgende de ik-schijn-boos-te-kijken-hyves.

Mijn advies: wordt lid en praat erover ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoor dit ook wel eens als ik iets aan het lezen ben. Maar ik heb er zelf geen last van dus doe ik er niks aan. Ik zeg altijd gewoon iets van ''Ik concentreer me.'' Gewoon iets heel simpels, dan houden ze bij mij meteen op met zeggen dat ik boos kijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de spiegel verschillende gezichtsuitdrukkingen bekijken en proberen de beste aan te leren.
Of, je negeert gewoon dat soort opmerkingen. Het is heel normaal dat je niet constant vrolijk kijkt en er zijn zat mensen die ook een boze gezichtsuitdrukking hebben wanneer ze geconcentreerd naar iets kijken of iets proberen te lezen.
Is dus 'naar mijn mening' niks mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er even een tijdje op letten. Het is inderdaad niet lekker om tegen die hangende mondhoeken aan te kijken.
Bedenk dat, trek die mondhoeken een beetje omhoog, je voelt je dan gelijk lekkerder, dat is ook nog de bijwerking.
De mensen hebben gelijk. Doe er maar iets aan, want dat kan best.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk onder de douche maar boos, als je dat op den duur nog kan!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat alleen om de momenten dat ik lees of gewoon voor me uit zit te staren.
Verder sta ik bekend als de jongen die altijd lacht xD
Aha...............had ik vroeger ook veel last van, donker, donkere haar, wenkbrouwen en dat maakte het al.

Ben me bewust aan gaan leren om een vriendelijker uitstraling te hebben en is gelukt!

Dus oefenen om vrolijk uit te stralen, je moet je dan blij van binnen kunnen voelen, dus wanneer je dat gevoel opwekt, zul je een mooiere uitstraling te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je ogen eens testen, ze kunnen (klein beetje) bijziend zijn of zo reageren op het licht dan is een lichte getinte zonnebril al een uitkomst.
Ik keek ook altijd boos en bij mij was het beide, licht bijziend en bij daglicht dus meekleurende glazen genomen, nu kijk ik niet meer boos tenzij ik het echt ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja heb ik ook makkelijk last van, je kan proberen een neutralere mondstand aan te nemen(oefenen voor de spiegel) en als je zware wenkbrouwen hebt deze n beetje epileren zodat het niet meer bij de 1e aanblik lijkt alsof je boos kijkt. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen verwarren ernstig kijken vaak met boos kijken..

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als mensen hier iets van zeggen, zeg jij gewoon: geloof me, als ik echt boos zou zijn, dan zou je het wel merken.
Maar ik vraag me af of je de ernstige uitdrukking op je gezicht kunt veranderen. Dat ben jij! Als jij niet ernstig zou kijken was je jij niet meer, daar moet je de rest maar mee leren leven!