We willen graag zwanger worden. Vandaag mijn vruchtbare dag, maar gisteren al sex gehad. Vandaag weer of toch maar morgen? (ivm 1x in de 2 dagen)

Toegevoegd na 25 minuten:
Liever niet allemaal antwoorden die gaan over romantisch zijn, niet plannen etc! Als het na maanden proberen nog steeds niet lukt dan kan ik helaas niet meer zo makkelijk denken! Met 1x in de 2 dagen bedoel ik dat je van iedereen hoort dat dat het beste is voor de kwaliteit van de zaadcellen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1x in de 2 dagen?

Het beste antwoord

Gewoon doen waar je zin in hebt!, heel vroeger had je ook geen regels

Toegevoegd na 8 minuten:
Dit vond ik nog

Vrij elke twee à drie dagen
Voor het perfecte zaad moet je seks enigszins 'gestructureerd' zijn. Vrij je elke dag, dan heeft de man onvoldoende tijd om zijn zaad te verversen. Vrij je veel minder, dan is het zaad ‘oud’. Elke twee à drie dagen seks en de sperma van de man blijft in perfecte conditie.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik zou zeggen Veel plezier vanavond en......... wie weet (-;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Zou het voor de zekerheid zowel vandaag als morgen en overmorgen doen. Vergroot je kans lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iederschot kan raak zijn en waarom regels maak een liefdes baby

Toegevoegd na 44 minuten:
even in wiki gekeken en vond deze tekst "Per dag kan een gezonde man 70 miljoen spermacellen produceren"Dus wat dat betreft moet het toch wel kunnen omdat er maar 20 miljoen zaadcellen minimaal nodig zijn. dus gewoon doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon, doen. Maar mijn mening is hoe meer je er op deze manier mee bezig bent, hoe langer het gaat duren. En zeker als je man ook nog eens zwanger wil worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Gewoon doen, doet mij aan die vraag van gister denken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dan moet je inderdaad heel hard oefenen ! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@loek...welke vraag?
Ik vind het zo erg, als mensen zeggen..."We zijn zwanger"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom is dat erg? ik krijg toch ook niet alleen een kind, die krijgen we toch ook samen? Alleen kan ik niet zwanger worden hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus je bent niet zwanger, dus We zijn niet zwanger. Ik vind het gewoon niet klinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja... dat je het niet vindt klinken dat snap ik best... maar dat dat nou zo erg is... nee dat vind ik niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niet uit, iedereen zijn mening toch?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, alleen vraag ik je niet om die mening maar dan om een andere!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb ik antwoord op gegeven. Maar Los van deze discussie, wens ik jullie heel veel succes en hoop dat het hoe dan ook lukt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank!
gewoon doen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doen - succes!

Toegevoegd na 32 seconden:
vandag én morgen

Toegevoegd na 1 minuut:
vandaag (laptop hapert)

Toegevoegd na 25 minuten:
ik begrijp het probleem, maar je zit nu in de vruchtbare periode dus een paar dagen achter elkaar zal de kwaliteit niet direct beïnvloeden - het wordt anders als dat een week achter elkaar wordt - nogmaals ik wens je veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom heb je geen sex gewoon op het moment dat je er zin in hebt? Het wordt op deze manier een verplicht nummertje, terwijl er toch sprake moet zijn van het ultieme genieten. Dan lijkt het me ook leuker als je daarna zwanger blijkt te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral doorgaan. Vreemde regel van 1 x in de 2 dagen is onzin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van rekenen is nooit iemand zwanger geworden. Al het ik er wel soms mijn buik van vol:) +
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/nieuws/wetenschap/voedingssupplement-tegen-onvruchtbaarheid/article-1194861545476.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Make love, baby!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien eerst even goed de vraag plus uitleg lezen?
Sperma leefrt nog even door in je lichaam, de dag voor je vruchtbaarste dag sex is prima. Je kan dan een dag daarna nog bevrucht worden door het sperma wat nog in je lijf zit, je mág vandaag ook wel, de kwaliteit van het sperma is niet meteen zo slecht na een dag.. En zelfs al zou de kwalitiet vandaag wat minder zijn, dan geniet je vandaag nog van de onverplichte sex en heb je altijd nog de kans om zwanger door de sex van gister te worden.

Succes!

Toegevoegd na 5 minuten:
Een zaadcel kan ongeveer 72 uur in leven blijven, dus op je meest vruchtbare dag leven de zaadcellen als het goed is nog.