Krijgt hij vrouwelijke hormonen binnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Na langdurig gebruik, kan deze onder andere borstontwikkeling krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Doe het niet!!!! Je wordt een vrouw...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1e keer denk ik niks misschien word je misselijk maar als je het vaker gaat doen zal je borsten kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tsja, wat gebeurt er als een vrouw viagra slikt? Het is nooit goed om hormonale middelen te gebruiken die je niet nodig hebt voor iets. Hormonen regelen de structuur van je lichaam en kunnen zelfs je stemming beinvloeden. Gewoon niet doen dus, hoewel een pilletje waarschijnlijk geen kwaad kan. Vermoedelijk veroorzaakt de anticonceptiepil bij mannen dus stemmingswisselingen, verandering van hoeveelheid sperma/zweet/haargroei, op de lange duur.
Wellicht dat mannen die zich laten ombouwen tot vrouw deze pillen wel mogen hebben om de ervaring compleet te maken - hiervoor zou je een arts moeten raadplegen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De pil werd vroeger aan jonges voorgeschreven om puistjes tegen te gaan.. helaas kregen ze tieten na een tijdje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oestrogenen zijn de man in principe vreemd. Hij zal op termijn onder andere borsten gaan ontwikkelen, zijn gezichts- en lichaamsbeharing zal afnemen en wanneer mannen landurig heel erg veel vrouwelijke hormonen tot zich nemen worden ze uiteindelijk slimmer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
welke pil bedoel je?