Als men 4 weken zwanger is en gevoelige borsten had en ineens niet meer, kan dat duiden op een miskraam?

Mijn vriendin is 4 weken zwanger en had gevoelige borsten. Echter, sinds vandaag heeft ze daar geen last meer van en ze heeft een heel klein beetje donker bloed verloren. Kan men ineens geen gevoelige borsten meer hebben of kan dat schommelen van dag tot dag?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De duur van een zwangerschap wordt berekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Dus als je zegt dat je vriendin vier weken zwanger is, houdt dat in dat je vriendin eigenlijk hooguit een paar dagen over tijd is.
Verder kan bloedverlies natuurlijk duiden op een naderende miskraam, maar dat hoeft niet! De afnemende pijn in haar borsten zou er echter wel eens op kunnen duiden dat de hoeveelheid zwangerschapshormoon afneemt. Dat kan gebeuren als de zwangerschap niet doorzet.
Ritsuka
9 jaar geleden
De huisarts kan dit bepalen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan schommelen van dag tot dag, als je vriendin zich zorgen maakt kan ze beter even contact opnemen met aar gynaecoloog, die kan precies vertellen wat normaal is en wat niet. Een huisarts waarschijnlijk ook, maar tijdens een zwangerschap heeft een vrouw meestal meer contact met haar gynaecoloog dan met een huisarts. Licht bloedverlies is in het begin niet abnormaal, als dat niet gepaard gaat met krampen is er meestal niets aan de hand. Tevens wil ik er al op wijzen dat verschillene soorten buikpijn ook mogelijk zijn en deze wijzen zeker niet allemaal op een miskraam. Kruidenvrouwtje, of het is al berekend dat ze inderdaad al vier weken zwanger is, dat kan ook.

Het beste antwoord

Nee , dit lijkt niet abnormaal wat bloed verlies ook niet ( in nesteling's bloeding ) de gevoeligheid wisselt vaak per ?? Maar voel je hierdoor onrust raadpleeg je huisarts . Succes.