Hallo, Wat zijn goede Nederlandstalige quizsites (algemene kennis)?? Of zijn er mensen die eigen quizbestanden op hun pc willen uitlenen aan mij?

Moet een quiz maken voor een vriendenweekend.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

ik heb nog wel een leuke, begin een quiz met
lees deze quiz aandachtig door, je hebt hier 10 minuten de tijd voor, ben je eerder klaar wacht dan tot de anderen ook klaar zijn.
dan zet je er een stuk of 20 vragen neer als: teken een driehoek, zet een kruisje in die driehoek etc,
eindig dan de quiz met : maak nu alle vragen die je zojuist hebt gelezen, toen ik deze quiz maakte lag ik slap van t lachen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je een informeren bij de sqon, de quizvragen organisatie.

http://www.sqon.nl/