waar kun je van die kleine (lege) glazen flesjes met kurk kopen?

ze hebben van die glazen flesjes van het merk tim holtz maar dat zijn verschillende maten, ik zoek iets waar ik meerdere dezelfde kan bestellen
(bij dille en kamille hebben ze, ze niet)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5K
Ritsuka
10 jaar geleden
Volgens mij Xenos ook wel

Antwoorden (2)

Bij Brouwmarkt, de kurkjes bestel je er apart bij. Soms vind je ze ook bij de speelgoedwinkel of Action, gevuld met kraaltjes (als ik goed begrijp wat je bedoeld).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt ik zal zeker eens gaan kijken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zat trouwens ook al aan die potjes met kraaltjes van de action te denken maar weet niet of die nog in het assortiment zitten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet het ook niet zeker, ik heb ze vorig jaar daar voor mijn nichtje gekocht, als ze ze hebben, dan ben je daar zeker goedkoper uit dan in de speelgoedwinkel.
http://www.flessenland.nl
miss help deze site je.